Zapytaj o TRENINGI INDYWIDUALNE z wybranym ekspertem zapoznaj się z ofertą LIFE & BUSINESS COACHING! TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU 12-13 października! TRAIN THE TRAINER - Akademia Trenera z Arturem Sokołowskim -21-22.09.2017 SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH z Arturem Sokołowskim 28-29 września 2017!
 

Artykuły

  • Część pierwsza

    Zarządzanie zespołem - cz. I

    Zarządzanie zespołem – niby łatwa i niewiele znacząca sprawa. Według permanentnie propagowanych idei opartych na wojskowych rozkazach, jednoosobowym sądownictwie i notorycznym karaniu, to skuteczny sposób na dobre kierowanie. Przez wielu decydentów i niepoprawnych znawców tego zagadnienia, to temat mało skomplikowany, nawet przyjemny i wyjątkowo prosty. Jak twierdzą z rozbrajającą szczerością – wystarczy jedynie ostro rządzić i rządzić w ogóle.

    więcej

  • Częśc druga

    Zarządzanie zespołem - cz. II

    Zarządzanie zespołem jest jak „dyrygowanie”. A przecież „dyrygowanie” to przywilej, który jest ściśle związany z zaufaniem. Polega na zrozumieniu tych unikatowych, fantastycznych ludzkich dźwięków płynących z nieznanych, często niestety niesłyszalnych  dla nas obszarów. Ten rodzaj oddania zespołu polega i jednocześni e jest związany z zaufaniem. Jest też rodzajem wiary w Lidera, który w precyzyjny sposób „dotyka” wszelkich znaków i klawisze „wiolinowych kluczy” sukcesu. To zbiór umiejętności, które polegają na prawdziwie dobrym, przejrzystym, czytelnym i subtelnym, by nie powiedzieć znakomitym czytaniu nut.

    więcej

  • Częśc trzecia

    Zarządzanie zespołem - cz. III

    Szef musi być ewidentnym prekursorem idei. Moment zjednoczenia zespołu nie kończy się na jej znalezieniu i zgrupowaniu. Nie jest także formalnym przekazaniem fantastycznych rozwiązań. To dopiero początek. Etap pracy, rozwiązywalność sporów, konfliktów – które są wpisane w proces delegowania zadań – to właśnie stanowi siłę i uwydatnia profesjonalizm zarządzającego lidera.

    więcej

  • Część czwarta

    Zarządzanie zespołem - cz. IV

    Logika jest służebnicą emocji i odwrotnie. Nie możemy i nie powinniśmy o tym zapominać. Ten rodzaj spójności  jest i pozostaje jednym z fundamentów dobrego zarządzania. Nie da się pominąć logiki i emocji. Logika jest, bywa i zawsze pozostanie matematyczna. Emocja uwypukla wszelkie fundamenty spraw niedefiniowalnych.

    więcej

  • Część piąta

    Zarządzanie zespołem - cz. V

    Umiejętne zarządzanie zespołem jest w obecnym świecie biznesu podstawowym, by nie powiedzieć priorytetowym zadaniem dla kadry kierowniczej. Jestem przekonany, że to właśnie dziś, w realiach galopującej ekonomii, w świecie nieustających zysków i strat, dobre i mądre kierowanie podległymi zespołami jest kluczowym sposobem na zwiększenie konkurencyjności.

    więcej

  • Komunikacja w zmianie

    Logiczna prawda rozwiązań

    Tylko w niezbadanych ścieżkach argumentacji znajdziemy logiczną prawdę rozwiązań. Co więcej, znajdziemy ich bardzo wiele. Czy jest to możliwe? Tak. Jak tego dokonać? Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć. W słowie „naprawdę” i „chcieć” ukryta jest prawda i sedno logicznego rozwiązania. Niby to takie proste, a jednak dla wielu wciąż niemożliwe. Dlaczego? Ponieważ nieustająco, każdego dnia najbardziej manipulujemy siebie samych przed podejmowaniem właściwych decyzji, których rezultatem jest brak zmiany.

    więcej

  • Genialny mówca

    Wystąpienia publiczne

    Już starożytni zajęli się sztuką słowa wiedząc, że umiejętność przekonywania jest podstawą międzyludzkiej komunikacji, opartej na rzetelnej argumentacji, w której tak niebagatelną rolę odgrywa intonacja, akcja, konstrukcja wypowiedzi i sposób jej przekazywania do zgromadzonego audytorium. To właśnie oni zrozumieli sens w konstruowaniu spójnej i mającej ewidentne korelacje wypowiedzi, w celu (rzecz jasna), trafnego perswazyjnego komunikatu.

    więcej

  • Na czym polega jego fenomen?

    Dlaczego projekt „Lwica Biznesu” odnosi taki sukces?

    Duży sukces i wciąż rosnące zainteresowanie proponowanymi przez BUSINESS STUDIO projektami szkoleniowymi skierowanymi do kobiet są związane z coraz większym wynikiem świadomości i idących za tym potrzebami kobiet, które coraz bardziej interesują się kreatywnymi zmianami, wyznaczającymi pożądane metamorfozy.

    więcej

  • Kultura w świecie biznesu

    Savoir vivre

    Biznes to mnożenie pieniędzy. Kultura w świecie biznesu to rodzaj, kształt oraz forma pomnażania dóbr w określony sposób, który wyznacza standardy zachowania ułatwiające jego zdobywanie. To także swoisty charakter komunikowania się poprzez „bariery niedostępności”, zwanej ukrytymi finansami zysku dla każdej ze stron. Czy te dwa „światy” mogą być spójne i przede wszystkim czy powinny? Jestem zdania, że tak.

     

    więcej

  • Z całą pewnością niektóre tak.

    Czy konferencje HRM są potrzebne?

    Udana konferencja HRM zależy od poziomu przygotowania, zarówno pod względem merytorycznym, jak i logistycznym. Jeżeli prelegentami są doświadczeni menadżerowie HR, których pasją są sprawy pracownicze, bez wątpienia owe spotkanie może okazać się dla uczestników ciekawym doświadczeniem.

    więcej

Najbliższe szkolenia:

  • 21-22.09.2017

    NEGOCJACJE BIZNESOWE

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 21-22.09.2017

    TRAIN THE TRAINER - szkolenie dla trenerów

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 25-26.09.2017

    SPRZEDAJ SIEBIE – PERSONAL BRANDING

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 28-29.09.2017

    SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH – GENIALNY MÓWCA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 09-10.10.2017

    INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA W BIZNESIE

    Warszawa/ Central Tower

    więcej

  • 12-13.10.2017

    ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

    Warszawa - Central Tower

    więcej

  • 12-13.10.2017

    TECHNIKI MANIPULACJI I PERSWAZJI - wywieranie wpływu

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    TRENING ASERTYWNOŚCI

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.10.2017

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.10.2017

    ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.11.2017

    DYKCJA I EMISJA GŁOSU

    Central Tower, Warszawa

    więcej

  • 13-14.11.2017

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA     

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.11.2017

    LWICA BIZNESU

    Warszawa, Central Tower

    więcej

Repertuar Szkoleń

 

 

Opinie o nas

Polecam każdemu, kto chce iść na porządne SZKOLENIE, aby pracować i ćwiczyć a nie na pseudo wykłady...

Mariusz z Katowic
www.inwestycjawkadry.info.pl

  • Umiejętności interpersonalne, wiedza, inspirująca postawa, łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.

  • Wysoki poziom kompetencji, wiedza, doświadczenie zawodowe i profesjonalne podejście do Klienta.

  

   BUSINESS STUDIO
   ul. Dworcowa 38 lok. 45
   05-500 Piaseczno k. Warszawy

 

 + 48 691 205 004

 

Napisz do nas

*
*

Odczytaj z poniższego obrazka znaki w kolorze czarnym i wprowadź w pole poniżej, aby wysłać:

captcha image Odśwież obrazek

Współpracujemy z:

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat Cookies w Polityce Prywatności.