PERSONAL BRANDING - jak sprzedać siebie - 23-24.11.2017 Zapytaj o TRENINGI INDYWIDUALNE z wybranym ekspertem zapoznaj się z ofertą LIFE & BUSINESS COACHING! Radzenie Sobie ze STRESEM 6 listopada 2017 r. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM -20-21.11.2017 SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH z Arturem Sokołowskim 13-14 listopada 2017!
 

Szkolenie

INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA W BIZNESIE

CZAS: 2 (dni)

CENA: 1450 zł/netto

TERMIN(y):

  • 11-12.12.2017

INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA W BIZNESIE

Ludzie, którym przypisuje się wyższą inteligencję emocjonalną są bardziej skuteczni w działaniu i odnoszą więcej sukcesów. Inteligencja emocjonalna odnosi się do zdolności rozpoznawania przez nas własnych uczuć i uczuć innych ludzi, do umiejętności automotywacji i kierowania emocjami zarówno własnymi, jak i osób z naszego otoczenia. Inteligencja emocjonalna to umiejętność łączenia opanowania, zapału, wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów i maksymalne wykorzystanie własnego potencjału. Trening auto-motywacji i inteligencji emocjonalnej ukazuje skuteczne, praktyczne metody rozwijające te umiejętności i pomaga osiągać większe efekty na polu zawodowym.

Miejsce Szkolenia: Warszawa/ Central Tower

Celem szkolenia jest:

  • Przekazanie wiedzy o roli inteligencji emocjonalnej - w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju.
  • Wskazanie zasad rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
  • Pokazanie strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli (panowania nad emocjami).
  • Zwrócenie uwagi na znaczenie i używanie Inteligencji Emocjonalnej w praktyce życia codziennego.
  • Pokazanie strategii pracy wynikających z Inteligencji Emocjonalnej tak, by stosować ją w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny.

Korzyści:

Szkolenie pomaga udzielić odpowiedzi na pytania:
  • Jak zwiększać własną skuteczność zmniejszając koszty osobiste?
  • Jak zarządzać relacjami zawodowymi?
  • Dlaczego warto być asertywnym?
  • Jak stawiać granice i bronić swoich praw w kontaktach zawodowych?
  • Jak zmniejszać koszty osobiste wykonywanych zadań i relacji biznesowych, wykorzystując zasady inteligencji emocjonalnej?

Program szkolenia:

I DZIEŃ

  • Twój kolor osobowości – czy jesteś niebieski czy czerwony? A może zielony?
  • Twój sposób funkcjonowania.
  • Jak się komunikujesz? Jak możesz słowem wpływać na innych?
  • Twój typ antagonistyczny.
  • Kreuj swój świat świadomością Twoich możliwości.
  • Co Cię motywuje, wzmacnia, a co osłabia.
  • Wskazówki jak zastosować Twój kolor w życiu zawodowym.
  • Niezwykła moc Twojej podświadomości.

 

Wprowadzenie do świata emocji i inteligencji emocjonalnej
  • Jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia?
  • Jak trenować swoją świadomość emocjonalną?
  • Jak tworzyć prawdziwe poczucie własnej wartości – psychiczne przygotowanie do działania.
  • Znajomość własnych emocji, a efektywne komunikowanie uczuć.
 
Do czego w życiu zawodowym przydatne są uczucia i jak je wykorzystywać?
  • Co to są emocje?
  • Różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym”, a „charakterem emocjonalnym”.
  • Emocje pozytywne i negatywne.
  • Pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji.
 
Inteligencja emocjonalna w komunikacji
  • Słuchanie innych ze zrozumieniem.
  • Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
  • Efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi.
  • Rywalizacja zamiast agresji.
  • Udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych.
  • Zadawanie pytań.
  • Parafrazowanie.
  • Interpretowanie.
  • Klasyfikowanie.
  • Ocenianie.
  • Odzwierciedlanie.

 

Emocje w komunikowaniu się – ćwiczenie różnych form komunikowania się metodą kapeluszy de bono
Kierowanie swoimi emocjami i panowanie nad nimi
  • Znajomość własnych emocji i samoświadomość.
  • Kierowanie emocjami.
  • Zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna.
  • Rozpoznawanie emocji u innych.
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi.

II DZIEŃ

Empatia
  • Korzenie empatii i jej rozwój.
  • Empatia i etyka.

 

Cele, przekonania i nawyki
  • Myślenie ukierunkowane na cel.
  • Decyzje i wyznaczanie celów.
  • Parametry poprawnie wyznaczonych celów.
  • Rola przekonań w psychologii osiągnięć.
  • Przekonania powstrzymujące podejmowanie skutecznych działań.
  • Przekonania mobilizujące i motywujące do podnoszenia profesjonalizmu.
  • Nawyki - jako przeszkoda lub pomoc w warunkowaniu sukcesu.
  • Demaskowanie nawyków, które przeszkadzają w skutecznym działaniu.
  • Zamiana przeszkadzających nawyków w nawyki, które pomagają maksymalizować efektywność.

 

Pytania pobudzające kreatywność
  • Sztuka zadawania nowych pytań - pobudzanie własnego potencjału umysłowego.
  • Konstruktywne rozwiązywanie problemów w biznesie poprzez zadawanie „dobrych” pytań.

 

Istota inteligencji emocjonalnej
  • Kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną:
  • samoświadomość;
  • samoregulacja;
  • motywacja;
  • empatia;
  • umiejętności społeczne.

 

Podstawy inteligencji społecznej
  • Organizowanie grup: podstawowa umiejętność przywódcy, na którą składa się inicjowanie i koordynowanie wysiłków zespołów ludzi.
  • Negocjowanie rozwiązań: talent mediatora, zapobieganie konfliktom, albo gaszenie tych, które już wybuchły.
  • Nawiązywanie stosunków osobistych: łatwość wchodzenia w kontakty z innymi osobami.
  • Przeprowadzanie analiz społecznych: zdolność do wykrywania i intuicyjnego domyślania się uczuć, motywów i trosk innych. Wiedza o tym jak i co czują inni, może prowadzić do łatwego wytworzenia się zażyłości z nimi, albo poczucia wzajemnego zrozumienia.

 

Asertywne zarządzanie emocjami
  • Autodiagnoza własnych silnych i słabych obszarów.
  • Prywatne terytorium psychologiczne.
  • Konsekwencje przekraczania granic psychologicznych.
  • Komunikacja asertywna.

 

Szkolenie odbywa się w godz. 10:00-17:00. Szkolenia zamknięte dla firm w tym zakresie realizujemy w całej Polsce.

zapisz się na szkolenie
zobacz inne szkolenia

Najbliższe szkolenia:

  • 27-28.11.2017

    NEGOCJACJE BIZNESOWE

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 04.12.2017

    PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA     

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11.12.2017

    TRENING ASERTYWNOŚCI

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA W BIZNESIE

    Warszawa/ Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    TRAIN THE TRAINER - szkolenie dla trenerów

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 14-15.12.2017

    ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

    Warszawa - Central Tower

    więcej

  • 14-15.12.2017

    TECHNIKI MANIPULACJI I PERSWAZJI - wywieranie wpływu

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 15.12.2017

    RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18-19.12.2017

    ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18-19.12.2017

    SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH – GENIALNY MÓWCA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18.12.2017

    EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18-19.12.2017

    LWICA BIZNESU

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 21-22.12.2017

    SPRZEDAJ SIEBIE – PERSONAL BRANDING

    Warszawa, Central Tower

    więcej

Repertuar Szkoleń

 

 

Opinie o nas

Polecam każdemu, kto chce iść na porządne SZKOLENIE, aby pracować i ćwiczyć a nie na pseudo wykłady...

Mariusz z Katowic
www.inwestycjawkadry.info.pl

  • Umiejętności interpersonalne, wiedza, inspirująca postawa, łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.

  • Wysoki poziom kompetencji, wiedza, doświadczenie zawodowe i profesjonalne podejście do Klienta.

  

   BUSINESS STUDIO
   ul. Dworcowa 38 lok. 45
   05-500 Piaseczno k. Warszawy

 

 + 48 691 205 004

 

Napisz do nas

*
*

Współpracujemy z:

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat Cookies w Polityce Prywatności.