Zapytaj o TRENINGI INDYWIDUALNE z wybranym ekspertem zapoznaj się z ofertą LIFE & BUSINESS COACHING! TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU 12-13 października! TRAIN THE TRAINER - Akademia Trenera z Arturem Sokołowskim -21-22.09.2017 SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH z Arturem Sokołowskim 28-29 września 2017!
 

Szkolenie

NEGOCJACJE BIZNESOWE

CZAS: 2 (dni)

CENA: 1950 zł/netto

TERMIN(y):

  • 21-22.09.2017
  • 16-17.11.2017
  • 07-08.12.2017

NEGOCJACJE BIZNESOWE

 

"Negocjujesz w każdej minucie swojego życia, naucz się otrzymywać to, czego pragniesz". 
Stuart Diamond

Negocjujesz przez całe życie i w każdej jego minucie, zatem naucz się robić to właściwie i skutecznie, by otrzymywać dokładnie to, czego pragniesz. Poznaj narzędzia i metody negocjacyjne, które śmiało zastosujesz w każdej sytuacji, by zrealizować swoje cele. Poznaj nowatorski sposób myślenia i działania, by osiągać w życiu więcej. Dowiedz się na czym polega skuteczna perswazja, by mieć przewagę w negocjacjach i zdobywać biznesowe Himalaje. Zdobądź wiedzę na temat dynamiki procesu negocjacyjnego opartej na percepcji i właściwej komunikacji, by wygrywać. Naucz się tego, czego nie wiedzą inni i wzmocnij swoją biznesową pozycję. Naucz się, jak przekraczać bariery i zdobywać to, na czym Ci zależy. Podczas szkolenia będziesz miał okazję poznać najważniejsze zasady handlowe, jak i techniki komunikowania się w rozmowie z partnerem negocjacyjnym. Otrzymasz zestaw narzędzi i metod negocjacyjnych, które można zastosować w każdej sytuacji. Szkolenie ma charakter warsztatowy, jako najskuteczniejsza forma przekazywania i przyjmowania wiedzy. Uczestnik w sposób aktywny kształtuje swoje umiejętności.

 

Miejsce Szkolenia: Warszawa, Central Tower

Liczne badania wskazują na to, że im ambitniejsze cele sobie stawiasz, tym lepsze rezultaty uzyskujesz w negocjacjach. Jeśli nie będziesz najtwardszym z negocjatorów, nie osiągniesz żadnych ambitnych celów. 

Celem projektu szkoleniowego jest:

  • Poznanie technik komunikowania się istotnych w procesie negocjacji  („przez telefon też widać”).
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów.
  • Określanie typologii klientów.
  • Wskazanie skutecznej argumentacji – język korzyści (zalety i korzyści ze współpracy z Firmą ”X”).
  • Poznanie wiedzy na temat technik negocjacyjnych.
  • Przećwiczenie najważniejszych technik - taktyki kupującego, techniki presji w rozmowach handlowych.
  • Dokonanie refleksji nad własnym stylem negocjacyjnym - styl interpersonalny handlowca.
  • Wzrost efektywności w procesie negocjacji.
  • Nabycie i doskonalenie umiejętności prowadzenia procesu negocjacji z wykorzystaniem różnych technik perswazyjnych.
  • Zdobycie umiejętności postępowania w trudnych sytuacjach z Klientem.

Korzyści:

  • Uczestnicy będą mieli okazje poznać najważniejsze zasady handlowe jak i techniki komunikowania się w rozmowie z Klientem, a co za tym idzie, jak sprawić aby Klient nas słuchał i opowiedział nam o swoich potrzebach. Budowanie oferty i rozmawianie językiem korzyści powoduje naturalne zainteresowanie Klienta i chęć poznania szczegółów.
  • Jednym z najważniejszych elementów rozmowy handlowej zanim przejdziemy do negocjacji jest umiejętność rozpoznania potrzeb Klienta abyśmy wiedzieli na czym mu zależy i co chcemy negocjować. Jest to konieczne też do ustalenia „BATNY” w negocjacjach. Źle rozpoznane potrzeby powodują negocjowanie przez Klienta obszarów na których mu nie zależy a to powoduje jego frywolność
  • w negocjacjach i niezrozumienie handlowca.
  • Negocjacje: rodzaje negocjacji, przećwiczenie ich podczas scenek jak i poznanie podstawowych taktyk stosowanych przez Klientów oraz technik presji kupującego.
  • Typ Klienta: umiejętność rozpoznania typu Klienta i elastyczność handlowca w dopasowaniu się do jego stylu obsługi skraca czas i podnosi efektywność pracy handlowca.
  • Podczas seminarium poruszony będzie też problem trudnych rozmów handlowych i odpierania zastrzeżeń Klienta odnoszących się do rożnych obszarów pracy Firmy.

Po szkoleniu uczestnicy będą również wiedzieć jak:

  • wykorzystać zasady i prawa kierujące procesem negocjacji,
  • rozpoznawać rzeczywiste potrzeby Klienta i umiejętnie je uświadamiać,
  • prowadzić rozmowę negocjacyjną,
  • używać języka korzyści,
  • efektywnie słuchać Klienta,
  • rozpoznawać i interpretować sygnały niewerbalne Klienta,
  • unikać najczęstszych błędów pojawiających się podczas kontaktów interpersonalnych,
  • korzystać z reguł psychologicznych w procesie negocjacji,
  • rozwiązywać trudne sytuacje pojawiające się w procesie negocjacji,
  • budować pozytywny własny wizerunek.

Szkolenie trwa w godzinach 10:00 - 17:00.
Osoba prowadząca: Artur Sokołowski
Zobacz referencje trenera!

Program szkolenia:

Analiza skutecznych zachowań podczas procesu negocjacji
  • Skuteczny i efektywny handlowiec.
 
Negocjacje handlowe
  • Cele i ich deformacje.
  • Fazy negocjacji.
  • Style negocjacji.
 
Wprowadzenie do negocjacji
  • Podział stylów negocjacyjnych.    
  • Identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
 
Typologia klienta
  • Typy klientów i ich zachowania.
  • Style interpersonalne.
  • Dopasowanie argumentów do stanowiska klienta.
 
Identyfikacja interesów klienta
  • Zdobywanie informacji.
  • Określanie potrzeb klienta.
  • Sposoby odnoszenia się do potrzeb .
 
Zadawanie pytań
  • Rodzaje pytań.
  • Zmiana aktywności w rozmowie.
  • Słuchać a słyszeć.
  • Zasady zadawania pytań.

 

Korzyści we współpracy z firmą… x
  • Stworzenie katalogu argumentów.
 
Rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Stanowisko a potrzeby.
  • Parafrazowanie.
  • Zmiana proporcji aktywności w kontakcie.

 

Ukryte potrzeby klientów
Taktyki kupującego
  • Techniki presji.
 
Asertywność w procesie negocjacji
  • Odpieranie zastrzeżeń klientów.
 
Kluczowe etapy procesu negocacji
  • Powitanie i nawiązanie kontaktu z klientem.
  • Rozpoznanie rzeczywistych potrzeb klienta.
  • Propozycja rozwiązań w oparciu o rozpoznane potrzeby – używanie języka korzyści.
  • Prezentacja produktu (usługi, rozwiązania).
  • Motywowanie klienta do podjęcia decyzji.
  • Zamknięcie.

 

Komunikacja w procesie negocjacji
  • Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy negocjacyjnej.
  • Aktywne słuchanie i zadawanie pytań.
  • Kanały komunikacyjne.
  • Przyczyny błędów w porozumiewaniu się.
  • Prowadzenie rozmowy wg „mapy” klienta.

 

Mowa ciała – wykorzystanie podczas rozmów i negocjacji sprzedażowych
  • Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie z kontrahentem.
  • Porozumiewanie się językiem ciała klienta.
  • Budowanie zainteresowania i miłej atmosfery.
  • Wspomaganie argumentacji handlowej poprzez sferę niewerbalną.
  • Wywieranie wpływu z wykorzystaniem mowy ciała.
 
Tworzenie i używanie języka korzyści
Obiekcje klientów – sposoby radzenia
  • Obiekcje jako źródło informacji .
  • Klasyfikacja obiekcji.
  • Przezwyciężanie obiekcji.
 
Trudne sytuacje w negocjacjach
  • Bank trudnych sytuacji.
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji za pomocą technik asertywnych.
 
Techniki wpływania na proces decyzyjny
  • Dostosowywanie argumentacji do typu odbiorcy.
  • Proces argumentacji.
  • Dobór argumentów do typu klienta - typologia osobowości wynikająca z temperamentu.
  • Reguły psychologiczne wykorzystywane w technikach sprzedaży:
  • pierwsze wrażenie,
  • efekt świeżości,
  • efekt halo,
  • efekt aureoli,
  • samospełniające się proroctwo.

 

Podsumowanie szkolenia. Rozdanie certyfikatów.

Projekt realizujemy również w formie zamkniętego szkolenia dla firm na terenie całej Polski.


zapisz się na szkolenie
zobacz inne szkolenia

Najbliższe szkolenia:

  • 21-22.09.2017

    NEGOCJACJE BIZNESOWE

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 21-22.09.2017

    TRAIN THE TRAINER - szkolenie dla trenerów

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 25-26.09.2017

    SPRZEDAJ SIEBIE – PERSONAL BRANDING

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 28-29.09.2017

    SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH – GENIALNY MÓWCA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 09-10.10.2017

    INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA W BIZNESIE

    Warszawa/ Central Tower

    więcej

  • 12-13.10.2017

    ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

    Warszawa - Central Tower

    więcej

  • 12-13.10.2017

    TECHNIKI MANIPULACJI I PERSWAZJI - wywieranie wpływu

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    TRENING ASERTYWNOŚCI

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.10.2017

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.10.2017

    ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.11.2017

    DYKCJA I EMISJA GŁOSU

    Central Tower, Warszawa

    więcej

  • 13-14.11.2017

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA     

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.11.2017

    LWICA BIZNESU

    Warszawa, Central Tower

    więcej

Repertuar Szkoleń

 

 

Opinie o nas

Polecam każdemu, kto chce iść na porządne SZKOLENIE, aby pracować i ćwiczyć a nie na pseudo wykłady...

Mariusz z Katowic
www.inwestycjawkadry.info.pl

  • Umiejętności interpersonalne, wiedza, inspirująca postawa, łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.

  • Wysoki poziom kompetencji, wiedza, doświadczenie zawodowe i profesjonalne podejście do Klienta.

  

   BUSINESS STUDIO
   ul. Dworcowa 38 lok. 45
   05-500 Piaseczno k. Warszawy

 

 + 48 691 205 004

 

Napisz do nas

*
*

Odczytaj z poniższego obrazka znaki w kolorze czarnym i wprowadź w pole poniżej, aby wysłać:

captcha image Odśwież obrazek

Współpracujemy z:

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat Cookies w Polityce Prywatności.