PERSONAL BRANDING - jak sprzedać siebie - 23-24.11.2017 Zapytaj o TRENINGI INDYWIDUALNE z wybranym ekspertem zapoznaj się z ofertą LIFE & BUSINESS COACHING! Radzenie Sobie ze STRESEM 6 listopada 2017 r. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM -20-21.11.2017 SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH z Arturem Sokołowskim 13-14 listopada 2017!
 

Szkolenie

SPRZEDAJ SIEBIE – PERSONAL BRANDING

CZAS: 2 (dni)

CENA: 1650 zł/netto

TERMIN(y):

  • 21-22.12.2017

SPRZEDAJ SIEBIE – PERSONAL BRANDING

Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom przedstawionym na szkoleniu zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces autoprezentacji i osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać Twój własny potencjał i talent, bazując na silnych stronach. Zdobędziesz umiejętność sprawnego poruszania się na rynku pracy i kształtowania własnej ścieżki rozwoju. Poznasz strategię profesjonalnego „sprzedawania” własnych kwalifikacji w bezpośrednich kontaktach interpersonalnych oraz w sieci. 

Miejsce Szkolenia: Warszawa, Central Tower

Stwórz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany, jako autorytet w swojej dziedzinie.

Celem programu szkoleniowego jest:

  • Doskonalenie umiejętności autoprezentacyjnych.
  • Budowanie profesjonalnego pierwszego wrażenia.
  • Poznanie zasad kreowania swojego wizerunku.
  • Budowanie własnego wizerunku bazując na pozytywnych emocjach.
  • Kreowanie własnego „body language”.
  • Kształtowanie umiejętności poprawnej wymowy /emisja głosu/.
  • Ćwiczenie kluczowych kompetencji aktorskich.
  • Nauka technik aktorskich w celu zaspokojenia potrzeb klienta.
  • Promowanie własnej marki „Personal branding” w procesie kontaktów interpersonalnych.
  • Nauka technik upodobniania się do rozmówcy - „efekt lubienia”.
  • Poznanie mocy świadomego przepływu pozytywnej energii.
  • Poszerzenie strefy komfortu, przydatne przy przełamywaniu nieśmiałości czy budowaniu pewności siebie.
  • Poszerzenie środków wyrazu (ekspresji, spontaniczności, pauzy) wskazane w wystąpieniach publicznych, spotkaniach biznesowych i towarzyskich.
  • Wyczulenie się na sygnały werbalne i niewerbalne a przez to lepsza ich interpretacja (sygnały kłamstwa, znaki zaufania).
  • Budowanie zdolności przywódczych. 

 


Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Budować długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi oparte na przepływie pozytywnej energii.
  • Rozpoznać nastrój rozmówcy i specyfikę jego zachowania.
  • Skutecznie regulować własnym nastrojem, emocjami i nastawieniem.
  • Odzwierciedlać i harmonizować zachowanie rozmówcy.
  • Kontrolować i kierować własną mową ciała adekwatnie do potrzeb sytuacji.
  • Świadomie i skutecznie używać głosu jako narzędzia wywierania wpływu.
  • Wpływać na innych na płaszczyźnie pozawerbalnej, poprzez świadome używanie gestu.
  • Czerpać dużo więcej radości z kontaktów międzyludzkich.

 

Szkolenie prowadzi: Artur Sokołowski.
Zobacz referencje trenera!

 

Program:

DZIEŃ I

Budowanie efektu pierwszego wrażenia
  • Co zrobić, by ten najważniejszy moment stał się zachętą do dalszej rozmowy.
  • Przygotowanie do rozmowy, spotkania.
  • Techniki kontroli stresu. Analiza postawy.
  • Przygotowanie odpowiedniego nastroju.
  • Zyskiwanie wiarygodności.
 
Kreowanie wizerunku kobiety i mężczyzny
  • Wyznaczenie typów kolorystycznych.
  • Charakterystyka poszczególnych typów.
  • Techniki kamuflażu (jak wyeksponować to, co dobre, a jak ukryć mankamenty).
  • Określenie typu sylwetki.
  • Twoje mocne i słabe strony.
  • Jak się komunikujesz.
  • Jak możesz słowem wpływać na innych.
  • Twój typ antagonistyczny.
  • Co cię motywuje, wzmacnia a co osłabia.
  • Wskazówki jak zastosować twój kolor w życiu zawodowym.
  • Garderoba - standardy biznesowe a towarzyskie.

 

Body language - twój nieoceniony, cichy sprzymierzeniec
  • Emocjonalność ciała.
  • Kontakt wzrokowy.
  • Gesty otwierające i zamykające, które wybrać, a których się wystrzegać.
  • Postawa ciała.
  • Mimika.
  • Odległość od rozmówcy o strefy dystansu.
  • Reguła petersena o intymność = treść + odległość + wzrok + dotyk.
  • Gest psychologiczny.
  • Teoria atmosfer.

 

Komunikacja werbalna - nie tylko, "co", ale przede wszystkim "jak"
  • Artykulacja.
  • Techniki oddechowe.
  • Stres w rozmowie - taktyki prowadzenia rozmów, typy rozmówców.
  • Rytm i tempo wypowiedzi.
  • Wymowa.
  • Emisja głosu.
  • Ton i intonacja.
  • Dramaturgia wypowiedzi - jak być interesującym mówcą.

DZIEŃ II

Trening aktorski
  • Poszerzenie ekspresji - otwarcie, pokonywanie blokad, uwrażliwienie na emocje, nastrój, mowę ciała partnera komunikacji.
  • Dialog werbalny i niewerbalny z elementami dramy.
  • Zapoznanie się z zasadami kierującymi ekspresją ciała i możliwością jej regulacji.
  • Poszerzenie sugestywności wynikającej z przeżywanych emocji.
  • Poznanie technik wpływania na emocje interlokutora i kierowania nimi.
  • Doskonalenie słuchania.
 
Świadome wzmacnianie i chłodzenie emocji
  • Wpływ nastawienia do człowieka i umiejętność kształtowania pozytywnych relacji poprzez skuteczny dialog interpersonalny.
  • Pokazanie sposobów umożliwiających: regulację własnego nastawienia - korzystnego dla budowy dobrego kontaktu z klientem oraz prawidłowego przepływu pozytywnej energii.
  • Co decyduje o lubieniu i jaki wpływ ma na to podobieństwo komunikujących się osób.
  • Nauka dopasowywania się do rozmówcy pod względem nastroju, tempa, mowy ciała.
  • Regulowanie własnymi nastrojami w celu wywarcia określonych korzyści.
 
Praca nad ciałem i jego ekspresją
  • Jak pokierować ciałem, by wpłynąć na większą otwartość klienta i wzbudzić jego sympatię.

 

Głos jako narzędzie wywierania wpływu
  • Uruchomienie pracy rezonatorów.
  • Elementarne ćwiczenia artykulacyjne i dykcyjne.
  • Odnalezienie najefektywniejszej barwy głosu dla każdego z uczestników.
  • Świadomość „ekspresji wokalnej”.
  • Akcent logiczny i wyrazowy, sztuka władania pauzą.

 

Rozwój elastyczności i kreatywności w kontakcie z klientem
  • Różnorodność sytuacji - sytuacje łatwe, trudne oraz ekstremalne.
  • Alternatywy, możliwości a wybór.

 

Podsumowanie szkolenia, rozdanie certyfikatów.
Szkolenie odbywa się w godzinach 10:00-17:00.
 

zapisz się na szkolenie
zobacz inne szkolenia

Najbliższe szkolenia:

  • 27-28.11.2017

    NEGOCJACJE BIZNESOWE

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 04.12.2017

    PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA     

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11.12.2017

    TRENING ASERTYWNOŚCI

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA W BIZNESIE

    Warszawa/ Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    TRAIN THE TRAINER - szkolenie dla trenerów

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 11-12.12.2017

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 14-15.12.2017

    TECHNIKI MANIPULACJI I PERSWAZJI - wywieranie wpływu

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 14-15.12.2017

    ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

    Warszawa - Central Tower

    więcej

  • 15.12.2017

    RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18-19.12.2017

    ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18-19.12.2017

    SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH – GENIALNY MÓWCA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18.12.2017

    EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 18-19.12.2017

    LWICA BIZNESU

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 21-22.12.2017

    SPRZEDAJ SIEBIE – PERSONAL BRANDING

    Warszawa, Central Tower

    więcej

Repertuar Szkoleń

 

 

Opinie o nas

Polecam każdemu, kto chce iść na porządne SZKOLENIE, aby pracować i ćwiczyć a nie na pseudo wykłady...

Mariusz z Katowic
www.inwestycjawkadry.info.pl

  • Umiejętności interpersonalne, wiedza, inspirująca postawa, łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.

  • Wysoki poziom kompetencji, wiedza, doświadczenie zawodowe i profesjonalne podejście do Klienta.

  

   BUSINESS STUDIO
   ul. Dworcowa 38 lok. 45
   05-500 Piaseczno k. Warszawy

 

 + 48 691 205 004

 

Napisz do nas

*
*

Współpracujemy z:

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat Cookies w Polityce Prywatności.