Zapytaj o TRENINGI INDYWIDUALNE z wybranym ekspertem zapoznaj się z ofertą LIFE & BUSINESS COACHING! TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU 12-13 października! TRAIN THE TRAINER - Akademia Trenera z Arturem Sokołowskim -21-22.09.2017 SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH z Arturem Sokołowskim 28-29 września 2017!
 

Szkolenie

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

CZAS: 2 (dni)

CENA: 1950 zł/netto

TERMIN(y):

  • 16-17.10.2017
  • 20-21.11.2017
  • 18-19.12.2017

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

Umiejętne zarządzanie zespołem jest w obecnym świecie biznesu podstawowym, by nie powiedzieć priorytetowym zadaniem dla kadry kierowniczej. To właśnie dziś, w realiach galopującej ekonomii, w świecie nieustających zysków i strat, dobre i mądre kierowanie podległymi zespołami jest kluczowym sposobem na zwiększenie konkurencyjności. Dzięki szkoleniu Zarządzanie Zespołem - Trening Menedżerski podniesiesz swoje rzeczywiste kompetencje przywódcze zwiększające skuteczność, po to, by pomnażać własne dochody zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. Poznasz m.in. metody motywowania, delegowania i egzekwowania zadań, a także sposoby kształtowania wizerunku autorytetu.

 

Miejsce Szkolenia: Warszawa, Central Tower

 


Szkolenie trwa w godzinach 10:00 - 17:00.

Osoba prowadząca: Artur Sokołowski

Zobacz referencje trenera!

 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:
  • ukształtować profil i wizerunek lidera zespołu pracowniczego,
  • zbudować autorytet przywódcy,
  • wykorzystywać mechanizmy odpowiedniego motywowania ludzi,
  • rozwinąć kompetencje zawodowe i osobiste, niezbędne w skutecznym przywództwie,
  • wzbudzać automotywację do podejmowania wyzwań przywódczych w organizacji,
  • efektywnie organizować pracę zespołu, delegować zadania, egzekwować,
  • zbudować klimat zaufania i współpracy w zespole,
  • stosować kreatywne techniki podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • używać konkretnych narzędzi służących lepszemu komunikowaniu się, wpływaniu na ludzi, prowadzeniu ich w pożądanym kierunku,
  • pracować nad sobą i ukształtować takie postawy, cechy osobowości oraz umiejętności interpersonalne, które będą miały bezpośredni i zdecydowany wpływ na właściwe kierowanie zespołem.

Przyjdź koniecznie, jeśli:

  • widzisz sens rozwijania umiejętności pracowników.
  • do Twoich obowiązków należy prowadzenie podwładnych w kierunku zmian i osiagania celów.
  • wierzysz, że zarządzanie ludźmi nie polega na pouczaniu i notorycznym kontrolowaniu.
  • decydujesz się zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie zespołu do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • chcesz pomagać w dokonywaniu zmian ważnym dla Ciebie osobom, które proszą Cię o pomoc w trudnej sytuacji.
  • jesteś gotowy uczyć i inspirować innych przez trening i doświadczenie, bez presji, ocen i pouczeń.

 

Cele szkolenia:

  • Podniesienie rzeczywistych kompetencji przywódczych zwiększających skuteczność, by pomnażać własne dochody zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej.
  • Rozpoznanie i zastosowanie właściwych środków autoprezentacyjnych i perswazyjnych.
  • Umocnienie odpowiednich i adekwatnych narzędzi komunikacyjnych podnoszących i konkretyzujących wiarygodność biznesową i osobistą.
  • W trakcie szkolenia uczestnicy będą zdobywali i doskonalili sztukę profesjonalnej prezentacji siebie w roli lidera zespołu.
  • Nauczą się, w jaki sposób stworzyć i utrzymać autorytet wśród pracowników.
  • Na podstawie analizy prowadzonych przez uczestników prezentacji, szczegółowo omówiona zostanie rola języka ciała w interakcji pomiędzy kierownikiem a podległym zespołem.
  • Podczas intensywnego treningu uczestnicy zrozumieją, jak wielką rolę odgrywa komunikacja werbalna i niewerbalna w tworzeniu wizerunku lidera zespołu.
  • Przedstawienie zagadnień związanych z rolą kreatywności menedżera w efektywnej pracy zespołu.
  • Wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego przekazywania i kontroli realizacji zadań oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych

Program:

DZIEŃ I

Kompetencje lidera
  • Lider a menadżer – na czym polega różnica?
  • Umiejętność postępowania z ludźmi – jak się tego uczyć.
  • Style kierowania a charakter zespołu.
  • Mój indywidualny styl zarządzania pracownikami - Twoje mocne i słabe strony jako lidera.
  • Identyfikacja osobistych tendencji do przyjmowania konkretnego stylu kierowania.
  • Zasady skutecznego działania.
  • Rola wyglądu zewnętrznego, czy ma wpływ na respekt?
  • Najczęściej popełnianie błędy – jak ich uniknąć?

 

Style przywódcze – kim jesteś
  • Style kierowania a charakter zespołu.
  • Identyfikacja osobistych tendencji do przyjmowania konkretnego stylu kierowania.
  • Poznaj swój styl kierowania
  • Wizjonerski.
  • Trenerski.
  • Afiliacyjny.
  • Demokratyczny.
  • Dyktatorski.

 

  • Czy istnieje styl idealny?
  • Zasady skutecznego działania.

 

Właściwa komunikacja jako podstawa kierowania
  • Składniki komunikacji interpersonalnej.
  • Jaki jest Twój styl komunikowania się?
  • Narzędzia skutecznej komunikacji i perswazji.
  • Zasady udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
  • Konstruktywna krytyka i jej wykorzystanie.
  • Jak mówić a jak nie: język korzyści i słowa blokady.

 

Komunikacja w relacjach przełożony - podwładny
  • Określenie relacji na szczeblu szef-podwładny.
  • Określenie jasnych reguł komunikacyjnych.
  • Przepływ informacji w firmie.
  • Kontakt z zespołem – jak go stworzyć i utrzymać?
  • Udzielanie informacji zwrotnej - zasady krytyki konstruktywnej, udzielania pochwał i nagan.
  • Egzekwowanie poleceń i zadań.
  • Wewnętrzne wzmacnianie lub zaprzeczanie informacji.
  • Rozprzestrzenianie idei poprzez system płacowy, nagrody i premie.

Przygotowanie pracy w zespołem
  • Co wiesz o swoich pracownikach – kim są i jakie mają oczekiwania?
  • Identyfikacja możliwości pracowników.
  • Metody badania kompetencji.
  • Zdefiniuj sposób pracy z zespołem i sposób funkcjonowania zespołu w organizacji.
  • Jak rozpoznać obszary wymagające poprawy?
  • Automotywacja -  podstawowa umiejętność menedżerska.

 

Prowadzenie ludzi
  • Określenie relacji na szczeblu szef-podwładny.
  • Autorytet lidera – jak inspirować ludzi.
  • Skuteczność szefa.
  • Sprawne wykorzystanie czasu.
  • Delegowanie obowiązków.
  • Wyzwalanie energii.
  • Wzbudzanie entuzjazmu i zaszczepianie pewności siebie wśród członków zespołu.
  • Dawanie wsparcia i oddziaływanie własnym, pozytywnym przykładem.

DZIEŃ II

Efektywne zarządzanie - współpraca w osiąganiu celu
  • Kreatywność - czyli jak pobudzić pracowników do efektywnej pracy. Bądź przykładem.
  • Jak wyzwalać inicjatywę i odpowiedzialność w zespole.
  • Zaangażowanie w relacji z innymi: ludzie – pasja – praca (efekt facylitacji społecznej).
  • Planowanie i organizowanie pracy w zespole (cele i zadania zespołu).
  • Warunki skutecznego delegowania zadań.
  • Egzekwowanie i rozliczanie z wykonanych zadań.
  • Rola przedstawienia celów w osiąganiu sukcesu firmy.
  • Analiza kluczowych motywatorów dla zespołu.

 

Filozofia sukcesu zespołu
  • Motywowanie pracowników - możliwości motywacji pozafinansowej.
  • Lider jako bodziec lub przeszkoda.
  • Próba stworzenia (przez cały zespół) modelu percepcji sukcesu i mistrzostwa.
  • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
  • Poznanie istoty stresu.
  • Napięcie emocjonalne a efektywność działania (ćwiczenie).
  • Syndrom wypalenia zawodowego.
  • Trening relaksacyjny.

 

Komunikowanie zmian - wytyczne dla menedżera
  • Analiza potrzeb komunikowania zmian. Elementy, które należy wziąć pod uwagę przed rozpoczęciem wdrażania zmian.
  • Informowanie o celach zmian – praktyczne zasady.
  • Kreatywność wspomagana – techniki wspierania innowacyjności zespołu.
  • Znaczenie i warunki efektywnej komunikacji z zespołem w procesie zmian.
  • Syndrom grupowego myślenia i sposoby jego unikania.
  • Bariery współpracy i radzenie sobie z nimi w czasie komunikowania i wdrażania zmian

 

Lider w obliczu trudnych sytuacji
  • Rola menedżera w konflikcie – przyjmowanie postawy adekwatnej do sytuacji.
  • Sposoby komunikowania rodzące konflikty i nieporozumienia.
  • Słowa i zwroty „tłamsicieli pomysłów”.
  • Dyskusje i spory wśród pracowników, czyli zarządzanie sytuacją kryzysową.
  • Techniki przełamywania oporu – czyli jak poradzić sobie z trudnym pracownikiem.
  • Pytania, na które nie znamy odpowiedzi - jak nie stracić autorytetu wśród członków zespołu.
  • Jak wykorzystać stres podczas pracy?
  • Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
  • Sposoby radzenia sobie z presją i manipulacją pracowników w sytuacji konfliktu.

 

Ćwiczenie w grupach: symulacja obrony puentowanych racji – omawianie i weryfikacja błędów.

  • Znaczenie komunikowania dla rozwiązania konfliktu.
  • Narzędzia komunikacyjne stosowane w sytuacjach konfliktowych.
  • Relacje w zespole w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
  • Sposoby tworzenia pozytywnych relacji.
  • Wykorzystanie technik perswazji do budowania pozytywnych relacji i ukierunkowania zespołu na wspólny cel.
  • Wzmacnianie wiarygodności prawdziwych przekazów.

 

Samodoskonalenie menedżerów
  • Sposoby budowania poczucia własnej wartości.
  • Kierowanie własnym rozwojem i planowanie kariery.
  • Zbieranie informacji zwrotnych od zespołu oraz z organizacji i otoczenia biznesowego.

 

Omówienie zrealizowanego projektu szkoleniowego.
Rozdanie certyfikatów.

Grupa docelowa:

Szkolenie polecamy:
  • Kierownikom działów/ departamentów
  • Kierownikom grup sprzedażowych.
  • Kierownikom placówek handlowych
  • Właścicielom firm.
  • Wszystkim osobom zarządzającym zespołami i grupami.
  • Każdemu, kto chce doskonalić umiejętność zarządzania zespołem

zapisz się na szkolenie
zobacz inne szkolenia

Najbliższe szkolenia:

  • 21-22.09.2017

    NEGOCJACJE BIZNESOWE

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 21-22.09.2017

    TRAIN THE TRAINER - szkolenie dla trenerów

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 25-26.09.2017

    SPRZEDAJ SIEBIE – PERSONAL BRANDING

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 28-29.09.2017

    SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH – GENIALNY MÓWCA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 09-10.10.2017

    INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA W BIZNESIE

    Warszawa/ Central Tower

    więcej

  • 12-13.10.2017

    ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

    Warszawa - Central Tower

    więcej

  • 12-13.10.2017

    TECHNIKI MANIPULACJI I PERSWAZJI - wywieranie wpływu

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    PROFESJONALNA SEKRETARKA/ASYSTENTKA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.10.2017

    TRENING ASERTYWNOŚCI

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.10.2017

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.10.2017

    ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 13.11.2017

    DYKCJA I EMISJA GŁOSU

    Central Tower, Warszawa

    więcej

  • 13-14.11.2017

    PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA     

    Warszawa, Central Tower

    więcej

  • 16-17.11.2017

    LWICA BIZNESU

    Warszawa, Central Tower

    więcej

Repertuar Szkoleń

 

 

Opinie o nas

Polecam każdemu, kto chce iść na porządne SZKOLENIE, aby pracować i ćwiczyć a nie na pseudo wykłady...

Mariusz z Katowic
www.inwestycjawkadry.info.pl

  • Umiejętności interpersonalne, wiedza, inspirująca postawa, łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.

  • Wysoki poziom kompetencji, wiedza, doświadczenie zawodowe i profesjonalne podejście do Klienta.

  

   BUSINESS STUDIO
   ul. Dworcowa 38 lok. 45
   05-500 Piaseczno k. Warszawy

 

 + 48 691 205 004

 

Napisz do nas

*
*

Odczytaj z poniższego obrazka znaki w kolorze czarnym i wprowadź w pole poniżej, aby wysłać:

captcha image Odśwież obrazek

Współpracujemy z:

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat Cookies w Polityce Prywatności.