O NAS


Fakty:

BUSINESS STUDIO to firma szkoleniowa założona w 2008 roku przez Artura Sokołowskiego, uznawana za jedną z najbardziej skutecznych firm w Polsce, o czym świadczą liczne rekomendacje, zarówno od firm i instytucji, jak i od klientów indywidualnych.

Realizujemy szkolenia otwarte w Warszawie, zamknięte na terenie całego świata, szkolenia indywidualne, projekty coachingowe, a także wykłady biznesowe i wystąpienia motywacyjne dla firm.

Skuteczność, nieszablonowość i wysoka jakość świadczonych usług szkoleniowych i coachingowych sprawiły, że zaufało nam 160 000 osób. Z sukcesem rozwijamy przedsiębiorstwa, instytucje i organizacje, aby osiągały najwyższą pozycję na rynku. Pracujemy również z osobami prywatnymi, osobami publicznymi, ludźmi ze świata sportu czy showbiznesu, wspierając ich w osiąganiu założonych celów strategicznych, finansowych, osobistych.

Filozofia działania:

Efekty naszej pracy widoczne są w znakomitych ocenach uzyskiwanych w ankietach szkoleniowych od Uczestników szkoleń, a także w listach referencyjnych od naszych Partnerów Biznesowych, które zostały umieszczone na niniejszej stronie.

BUSINESS STUDIO wdraża najbardziej efektywne i niezbędne w obecnym świecie biznesu narzędzia ukierunkowane na pozytywne zmiany w organizacjach. Przekazujemy wiedzę i doświadczenie, oparte na faktycznej praktyce w zarządzaniu, a także na bazie najnowszych badań i wniosków naukowych. Naszą misją jest wzrost finansowy naszych Partnerów oraz wsparcie w dotarciu do celu. Przeprowadzając wspólnie uzgodnione projekty z naszymi Klientami, szczególną uwagę poświęcamy biznesowym i osobistym detalom, przyczyniając się w ten sposób do ich sukcesu.

Programy szkoleniowe:

Przygotowując i szczegółowo opracowując programy szkoleniowe, cały wysiłek koncentrujemy na dostosowaniu skutecznych rozwiązań dla danego sektora biznesowego, których przejrzysty rezultat ma przynieść wymierne korzyści dla Partnera.

Nasze szkolenia nie są dla Ciebie, jeśli:

1. Oczekujesz, że nie będziesz musiał/a wykonywać ćwiczeń - musisz wiedzieć, że tylko poprzez ćwiczenia możesz rozwinąć pożądane umiejętności.
2. Oczekujesz od trenera wyświetlania i omawiania prezentacji w Power Point przez całe szkolenie - nie pracujemy w ten sposób. Prezentacja jest tylko dodatkowym elementem w procesie nauki i stanowi nie więcej niż 20% czasu trwania szkolenia.
2. Jedyne na czym Ci zależy to na tym, aby było fajnie, mniej liczy się to, aby było skutecznie. Główny nacisk kładziemy na efektywność szkolenia, mniejszy na zabawę i żarty. Niemniej jednak, staramy się, aby wiedza przekazywana była w sposób lekki, przystępny, ciekawy i z humorem.
3. Największe znaczenie ma to, gdzie pójdziesz na obiad i co zjesz.
4. Z założenia traktujesz szkolenia jako stratę czasu, bo pracodawca Cię na nie oddelegował - tego typu postawa nie jest wspierająca w zdobywaniu przez Ciebie nowych kompetencji, co więcej negatywnie wpływa na resztę grupy.
6. Nie przyjmujesz żadnej informacji zwrotnej dotyczącej poziomu Twoich umiejętności - nasza uczciwość polega na tym, że nie głaszczemy po głowie, gdy nie ma powodu. Jeśli potrzebujesz się czegoś nauczyć, bo np. zarządzasz innymi ludźmi, a brakuje Ci podstawowych umiejętności, mówimy Ci o tym. Głaskać można dzieci w przedszkolu, w dorosłym życiu i twardym biznesie nie jest tak kolorowo, a za brak umiejętności słono płacisz. Czasami usłyszysz od nas to, czego usłyszeć nie chcesz, za to nam zapłaciłeś/aś, a w przyszłości podziękujesz, bo ta inwestycja zwróci się kilkukrotnie, a być może nawet awansujesz.

Dlaczego warto nam zaufać?

Jako trenerzy biznesu i certyfikowani coachowie podchodzimy do powierzonych nam działań w sposób wyważony i rozsądny, wierząc, że Klient ma wszelkie możliwe zasoby do osiągnięcia swoich celów. Dysponując szerokim potencjałem praktycznej wiedzy, inspirujemy naszych partnerów do kreatywności w obszarach, które pozwalają wzmocnić ich pozycję rynkową z jednoczesnym osiągnięciem najwyższego poziomu satysfakcji.

Wspieramy, pomagamy, doradzamy, motywujemy i wyposażamy odbiorców naszych szkoleń w najbardziej kluczowe kompetencje osobiste i biznesowe, niezbędne podczas kształtowania marki osobistej czy budowania wizerunku i pozycji firmy.

Jak działamy?

Działania BUSINESS STUDIO charakteryzuje jeden wspólny mianownik: marzenia, kreatywność, wizja, cel i pasja. W pracy, nad przygotowaniem projektów szkoleniowych swoją uwagę koncentrujemy na zagadnieniach, które są faktycznymi problemami naszych Partnerów i w ten sposób definiujemy ich adekwatne potrzeby. Strategię działań szkoleniowych budujemy i opieramy na naszych fundamentalnych wartościach, a także na jasno określonym celu Klienta, który jest naszym priorytetem – i wówczas proponujemy rozwiązania. Ponieważ twardo stąpamy po biznesowej rzeczywistości, kierujemy się zasadami konstruktywnego realizmu.

Logika działań BUSINESS STUDIO jest wynikiem istniejących i zachodzących procesów biznesowych. Aby te procesy miały trwałe zastosowanie w lepszym funkcjonowaniu i rozwoju firm, razem z Klientami tworzymy pakiety programowe, które uwzględniają charakter zmian i kulturę organizacyjną. Jako praktycy, szczególny nacisk w trakcie szkoleń kładziemy na ewaluację wiedzy i umiejętności – i tym samym podejmujemy skuteczne działania edukacyjne.

Projekty szkoleniowe BUSINESS STUDIO zbudowaliśmy i ciągle je poszerzamy na podstawie wieloletniego doświadczenia. Pracę trenerską opieramy nie tylko na sprawdzonych metodach i badaniach naukowych, ale przede wszystkim na biznesowej etyce oraz rzeczywistości, zgodnych z wartościami BUSINESS STUDIO.

Wszystkie proponowane przez nas pakiety szkoleniowe mają charakter warsztatowy, co bezpośrednio umożliwia uczestnikom możliwość doświadczania i nabywania praktycznych umiejętności. Wychodzimy poza przyjęte kanony i schematy, przedstawiając biznesowy realizm i rzeczywistość. Mówimy wprost o tym, jak jest naprawdę, uruchamiając „wodę i ogień” – uczymy tylko tego, co jest autentycznie ważne i ma sens.

Misja, wartości, cel BUSINESS STUDIO

Misja

Misją BUSINESS STUDIO jest wspieranie firm i ludzi w osiąganiu zamierzonych celów, pracując zgodnie z wyznawanymi wartościami oraz standardami etycznymi ICF (International Coach Federation).

Wartości

Szanujemy swój czas i czas naszych partnerów oraz różnorodność podejmowanych wyborów i nie zmuszamy do naszych opinii. Nadrzędne wartości wszystkich członków BUSINESS STUDIO to pracowitość, samodoskonalenie, lojalność, zaufanie, odpowiedzialność, uczciwość i szacunek.

Cel

Naszym celem jest docieranie do jak największej liczby ludzi, by uświadamiać ich o konieczności inwestowania w swoje umiejętności i kompetencje, rozwijania talentów, walki o marzenia.