Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, jak budować zespoły, jak zarządzać zespołem, trener przywództwa, Artur Sokołowski
MISTRZ SPRZEDAŻY techniki sprzedaży szkolenie Warszawa
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, warsztaty z autoprezentacji, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji biznesowych, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne warsztaty, wystąpienia publiczne szkolenie, warsztaty wystąpień publicznych, przemówienia publiczne warsztaty, profesjonalne prezentacje biznesowe, profesjonalne wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie indywidualne, kurs wystąpienia publiczne, przemawianie publiczne szkolenie, Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, jak budować zespoły, jak zarządzać zespołem, trener przywództwa, Artur Sokołowski
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie, Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, warsztaty z autoprezentacji, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji biznesowych, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne warsztaty, wystąpienia publiczne szkolenie, warsztaty wystąpień publicznych, przemówienia publiczne warsztaty, profesjonalne prezentacje biznesowe, profesjonalne wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie indywidualne, kurs wystąpienia publiczne, przemawianie publiczne szkolenie
efektywna sprzedaż szkolenie, jak lepiej sprzedawać szkolenie, skuteczna sprzedaż szkolenie, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenie sprzedażowe Warszawa, szkolenie z technik sprzedaży Warszawa, szkolenie ze sprzedaży, techniki sprzedaży szkolenie, trener sprzedaży Warszawa, zarządzanie sprzedażą szkolenie
Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, jak budować zespoły, jak zarządzać zespołem, trener przywództwa, Artur Sokołowski
efektywna sprzedaż szkolenie, jak lepiej sprzedawać szkolenie, skuteczna sprzedaż szkolenie, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenie sprzedażowe Warszawa, szkolenie z technik sprzedaży Warszawa, szkolenie ze sprzedaży, techniki sprzedaży szkolenie, trener sprzedaży Warszawa, zarządzanie sprzedażą szkolenie, trener sprzedaży, Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, jak budować zespoły, jak zarządzać zespołem, trener przywództwa, Artur Sokołowski
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, warsztaty z autoprezentacji, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji biznesowych, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne warsztaty, wystąpienia publiczne szkolenie, warsztaty wystąpień publicznych, przemówienia publiczne warsztaty, profesjonalne prezentacje biznesowe, profesjonalne wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie indywidualne, kurs wystąpienia publiczne, przemawianie publiczne szkolenie, efektywna sprzedaż szkolenie, jak lepiej sprzedawać szkolenie, skuteczna sprzedaż szkolenie, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenie sprzedażowe Warszawa, szkolenie z technik sprzedaży Warszawa, szkolenie ze sprzedaży, techniki sprzedaży szkolenie, trener sprzedaży Warszawa, zarządzanie sprzedażą szkolenie, trener sprzedaży, Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, jak budować zespoły, jak zarządzać zespołem, trener przywództwa, Artur Sokołowski
efektywna sprzedaż szkolenie, jak lepiej sprzedawać szkolenie, skuteczna sprzedaż szkolenie, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenie sprzedażowe Warszawa, szkolenie z technik sprzedaży Warszawa, szkolenie ze sprzedaży, techniki sprzedaży szkolenie, trener sprzedaży Warszawa, zarządzanie sprzedażą szkolenie, trener sprzedaży
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie
efektywna sprzedaż szkolenie, jak lepiej sprzedawać szkolenie, skuteczna sprzedaż szkolenie, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenie sprzedażowe Warszawa, szkolenie z technik sprzedaży Warszawa, szkolenie ze sprzedaży, techniki sprzedaży szkolenie, trener sprzedaży Warszawa, zarządzanie sprzedażą szkolenie, trener sprzedaży, Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, jak budować zespoły, jak zarządzać zespołem, trener przywództwa, Artur Sokołowski
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, warsztaty z autoprezentacji, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji biznesowych, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne warsztaty, wystąpienia publiczne szkolenie, warsztaty wystąpień publicznych, przemówienia publiczne warsztaty, profesjonalne prezentacje biznesowe, profesjonalne wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie indywidualne, kurs wystąpienia publiczne, przemawianie publiczne szkolenie, efektywna sprzedaż szkolenie, jak lepiej sprzedawać szkolenie, skuteczna sprzedaż szkolenie, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenie sprzedażowe Warszawa, szkolenie z technik sprzedaży Warszawa, szkolenie ze sprzedaży, techniki sprzedaży szkolenie, trener sprzedaży Warszawa, zarządzanie sprzedażą szkolenie, trener sprzedaży, Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, jak budować zespoły, jak zarządzać zespołem, trener przywództwa, Artur Sokołowski
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, warsztaty z autoprezentacji, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji biznesowych, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne warsztaty, wystąpienia publiczne szkolenie, warsztaty wystąpień publicznych, przemówienia publiczne warsztaty, profesjonalne prezentacje biznesowe, profesjonalne wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie indywidualne, kurs wystąpienia publiczne, przemawianie publiczne szkolenie, Przywództwo w biznesie, szkolenie dla managera, budowanie autorytetu, jak być liderem, zarządzanie ludźmi szkolenie, szkolenia menedżerskie, szkolenia managerskie, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, szkolenia dla dyrektorów, szkolenie z przywództwa Warszawa, trening dla menedżera, kurs przywództwa, trener zarządzania, trener przywództwa
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie Warszawa, budowanie marki osobistej, budowanie marki szkolenie, kreowanie wizerunku firm i osób szkolenie, kreowanie wizerunku szkolenie, personal branding szkolenie, szkolenia miękkie Warszawa, szkolenie z autoprezentacji w Warszawie, szkolenie z personal brandingu, szkolenie z rozwoju osobistego, kurs autoprezentacji Warszawa, warsztaty autoprezentacji, kurs personal brandingu, jak sprzedać siebie, budowanie kariery szkolenie, Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie
BUSINESS STUDIO Artur Sokołowski Firma szkoleniowa Warszawa, opinie o firmach szkoleniowych, dobra firma szkoleniowa Warszawa, firmy szkoleniowe opinie, szkolenia miękkie Warszawa, szkolenia biznesowe Warszawa, szkolenia otwarte Warszawa, firma szkoleniowa Warszawa, najlepsza firma szkoleniowa w Warszawie, kursy biznesowe, warsztaty biznesowe, szkolenie z rozwoju osobistego, szkolenia rozwojowe Warszawa, szkolenia zawodowe, szkolenia indywidualne Warszawa, szkolenie one to one, szkolenia zamknięte w Warszawie, szkolenia zamknięte Warszawa, szkolenia dla firm, szkolenie dla firm, szkolenia w firmach, trener biznesu Warszawa, szkolenie pracowników, szkolenia dla pracowników, szkolenia motywacyjne, szkolenie z motywacji Warszawa, warsztaty motywacyjne, szkolenia zamknięte dla firm Warszawa, wykłady motywacyjne Warszawa, wykłady biznesowe, mówca motywacyjny Warszawa, budowanie pewności siebie szkolenie, jak być bardziej pewnym siebie szkolenie, kobieta asertywna szkolenie, kobieta pewna siebie szkolenie, pewność siebie szkolenie, szkolenia dla kobiet, szkolenie dla kobiet, szkolenie z budowania pewności siebie Warszawa, szkolenie z pewności siebie, warsztaty dla kobiet, zbuduj wewnętrzną siłę szkolenie, jak wzmocnić poczucie własnej wartości, budowanie własnej wartości, warsztaty z budowania własnej wartości, silna kobieta, warsztaty z siły kobiecości, siła kobiecości kurs, automotywacja szkolenie, szkolenie z automotywacji, EQ szkolenie, inteligencja emocjonalna szkolenie Warszawa, warsztaty z inteligencji emocjonalnej, jak zarządzać emocjami szkolenie, warsztaty z zarządzania emocjami, kurs inteligencji emocjonalnej w Warszawie, sukces w biznesie szkolenie, szkolenie z inteligencji emocjonalnej, zarządzanie emocjami szkolenie, co to jest life coaching, life coaching w Warszawie, sesje coachingowe w Warszawie, leadership coaching, coaching życiowy, skills coaching, mentoring Warszawa, sesja mentorska w Warszawie, spotkanie z mentorem, mentoring polska, Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, warsztaty z autoprezentacji, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji biznesowych, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne warsztaty, wystąpienia publiczne szkolenie, warsztaty wystąpień publicznych, przemówienia publiczne warsztaty, profesjonalne prezentacje biznesowe, profesjonalne wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie indywidualne, kurs wystąpienia publiczne, przemawianie publiczne szkolenie
Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie, Artur Sokołowski, autoprezentacja szkolenie, warsztaty z autoprezentacji, jak dobrze występować publicznie, szkolenie medialne Warszawa, szkolenie z prezentacji biznesowych, szkolenie z wystąpień publicznych, sztuka prezentacji szkolenie, sztuka wystąpień publicznych szkolenie Warszawa, trener wystąpień publicznych, wystąpienia publiczne warsztaty, wystąpienia publiczne szkolenie, warsztaty wystąpień publicznych, przemówienia publiczne warsztaty, profesjonalne prezentacje biznesowe, profesjonalne wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne szkolenie indywidualne, kurs wystąpienia publiczne, przemawianie publiczne szkolenie
Mistrz Sprzedaży
2390,00 netto
Na szkoleniu MISTRZ SPRZEDAŻY poznasz najbardziej skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży oparte na rozwiązywaniu problemów twojego klienta oraz odpowiadaniu na jego realne potrzeby, czyli takie, jakie rzeczywiście ma, a nie takie, jakie wydaje Ci się, że powinien mieć. Poznasz sztukę perswazyjnej komunikacji i budowania zaufania, by nawiązać jeszcze lepszy kontakt ze swoim potencjalnym klientem. Nauczysz się, w jaki sposób prowadzić prospecting, aby Twój biznes był rentowny.
Sprzedajesz i negocjujesz każdego dnia - rób to właściwie i skutecznie, by osiągać więcej w biznesie. Z uwagi na pandemię grupy szkoleniowe liczą do 5 osób.
2-dniowe praktyczne szkolenie z technik sprzedaży, odbędzie się w grupie do 5 osób z zachowaniem wszystkich środków ostrożności. Jeśli chcesz odbyć szkolenie w formie indywidualnej, skontaktuj się z nami.
Szkolenie dostępne również w formie ON-LINE!
Doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedażową. Dowiedz się, jak wzbudzać zaufanie Klientów i działać tak, by zwyciężać. Zdobądź najbardziej pożądane cechy Lidera Sprzedaży. Naucz się, jak w błyskawiczny sposób rozpoznawać typy osobowości swoich Klientów, by móc jeszcze lepiej wpływać na ich proces decyzyjny. Stań się prawdziwym LWEM SPRZEDAŻY i bądź nie do zatrzymania!
Celem szkolenia "Mistrz Sprzedaży" jest:
Dostarczenie narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu sprzedawcy.
Zapoznanie ze skutecznymi technikami sprzedaży opartymi na komunikacji perswazyjnej.
Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą realnych potrzeb Klienta.
Rozwój werbalnych i niewerbalnych technik perswazji niezbędnych w procesie sprzedaży.
Rozwój umiejętności szybkiego rozpoznawania typu osobowości Klienta.
Zdobycie umiejętności postępowania z Klientem w sytuacjach w trudnych i konfliktowych.
Rozwój sztuki budowania pozytywnych relacji z Klientami oraz budowania klimatu współpracy i zaufania.
Doskonalenie umiejętności prowadzenia procesu sprzedaży.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu sprzedażowym:
Systematyczny wzrost wolumenu sprzedaży firmy, w oparciu o skuteczne narzędzia komunikacji perswazyjnej.
Stworzenie trwałych pozytywnych relacji z Klientami poprzez umiejętne rozwiązywanie ich problemów i zaspakajanie potrzeb.
Zwiększenie Twojej osobistej skuteczności poprzez techniki komunikowania się w rozmowie z Klientem, które zapewnią, że Klient będzie Cię słuchał i opowiadał o swoich potrzebach.
Umiejętność szybkiego rozpoznawania typu osobowości Klienta.
Zwiększenie Twojej odporności na manipulację i kłamstwa Klientów poprzez poznanie podstawowych taktyk stosowanych przez Klientów oraz technik presji kupującego.
Wzrost satysfakcji zawodowej i zwiększenie Twojej motywacji do pracy.
Wzmocnienie efektywnego zarządzania procesami sprzedażowymi w firmie.
„ W skrócie szkolenia prowadzone przez Artura można określić jako: profesjonalne, inspirujące, dynamiczne, angażujące, ciekawe, przydatne. Jedyne w swoim rodzaju. Lepszych referencji nie trzeba. Arturze dziękuję i gratuluję!”.
Adam Maciejewski, Prezes Giełdy Papierów Wartościowych S.A.
„Udział w prowadzonym szkoleniu przez Pana Artura Sokołowskiego uznajemy za jedną z najlepszych inwestycji w rozwój kompetencji interpersonalnych. Dostęp do ekskluzywnej wiedzy, perfekcyjne przygotowanie do prowadzenia warsztatu, zestawy adekwatnych ćwiczeń, wyjątkowe predyspozycje artystyczne i intelektualne, unikalne metody inspirowania i pobudzania aktywności uczestników warsztatu. Arturze dziękuję!”
Tomasz Kuźmiński Dyrektor Departamentu Organizacji i Zarządzania Procesami, który podczas swojej pracy na sali szkoleniowej udowadnia, jak bardzo kocha to co robi i jak wielką satysfakcję i dumę czuje, gdy uczestnicy jego szkoleń zaczynają przekraczać własne granice, by dążyć do zmian na lepsze i potem wdrażać je w życie. Proponuje praktyczne i skuteczne rozwiązania. Artur Sokołowski jest wymagającym i twardym trenerem, który dając z siebie 200% od innych oczekuje 120% mocy, jednak nic co dzieje się na sali szkoleniowej nie dzieje się bez przyczyny – nawet, gdy ćwiczenie, które należy wykonać wykracza poza strefę komfortu uczestnika, czujemy niemoc, czasami pojawiają się łzy – ale ostatecznie owe działania przynoszą zamierzone rezultaty i progres, a wówczas są to jedynie łzy szczęścia.”
Krzysztof Ślęzak, Dyrektor Oddziału, Agencja Rozwoju Przemysłu Oddział w Mielcu.
“W najbliższym czasie zamierzamy rozszerzyć zakres szkoleń realizowanych dla MSZ przez BUSINESS STUDIO o nowe zagadnienia: Trainthetrainer, kontakty z mediami, sztukę redagowania tekstów, public relations. Wysoki poziom kompetencji, doświadczenie zawodowe, wiedza Pana Artura Sokołowskiego, profesjonalne podejście do klienta sprawiają, że z przyjemnością polecamy BUSINESS STUDIO jako solidnego i wiarygodnego partnera w zakresie usług szkoleniowych.”
Małgorzata Banat Adamiuk, Zastępca Dyrektora Biura Spraw Osobowych i Szkoleń MSZ
Program merytoryczny treningu "Mistrz Sprzedaży":
WPROWADZENIE DO PROCESU SPRZEDAŻY
Etapy procesu sprzedaży:
Sprzedaż z punktu widzenia Sprzedawcy i Klienta.
Powitanie i nawiązanie kontaktu z Klientem.
Rozpoznanie rzeczywistych potrzeb Klienta.
Propozycja rozwiązań w oparciu o rozpoznane potrzeby – używanie języka korzyści.
Prezentacja produktu (usługi, rozwiązania).
Motywowanie Klienta do podjęcia decyzji zakupowej.
Zamknięcie sprzedaży.
Sprzedaż dodatkowa i propozycja usług posprzedażowych.
Psychologia w procesie sprzedaży:
Sprzedaż, jako element gry psychologicznej.
Style zachowań i typy osobowości Klientów.
Preferowane systemy reprezentacji językowej (NLP).
Potrzeby i problemy, jako motywatory zakupów.
Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
Rola emocji w komunikacji z Klientem.
Prawa i techniki komunikacji perswazyjnej.
Mowa ciała w sprzedaży i negocjacjach:
Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej.
Porozumiewanie się językiem ciała Klienta.
Zarządzanie emocjami, budowanie zainteresowania i miłej atmosfery.
Wspomaganie argumentacji handlowej poprzez sferę niewerbalną.
Wywieranie wpływu z wykorzystaniem mowy ciała.
ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY
ETAP I: Kontakt i budowanie długofalowych relacji z Klientem
Rola i reguły autoprezentacji w procesie sprzedaży:
Umiejętności i przygotowanie prowadzącego.
Wywoływanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
Efekt uporczywości i świeżości.
Komunikacja werbalna i niewerbalna.
Radzenie sobie z tremą i stresem.
Dbanie o emocje w kontakcie i w rozpoczęciu rozmowy.
Umiejętność mówienia i aktywnego słuchania.
Spójność – zgodność tego, co mówimy, z tym jak mówimy.
Najczęściej popełniane błędy – jak ich uniknąć?
Elementy prawidłowego powitania i nawiązywania kontaktu - ćwiczenia.
Używanie przestrzeni (proksemika) i różnych bodźców w sprzedaży - ćwiczenia.
Dopasowanie zachowania i stylu prowadzenia rozmowy do:
Osobowości Klienta.
Preferowanego stylu zachowania.
Techniki budowania właściwych relacji z Klientem:
Szybkie „zaprzyjaźnianie się”.
Kontakt wzrokowy.
Obdarzanie uwagą, aktywne słuchanie.
Odzwierciedlanie zachowań.
Dopasowanie się do klienta w sferze komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Zarządzanie przestrzenią kontaktu. Proksemika.
ETAP II: Analiza potrzeb i aktualnej sytuacji Klienta
Określenie potrzeb Klienta na podstawie rozmowy - ćwiczenia.
Zbieranie informacji o Kliencie przed i w trakcie spotkania - ćwiczenia.
Identyfikacja interesów Klienta:
Zdobywanie informacji.
Umiejętne określanie potrzeb Klienta.
Sposoby odnoszenia się do potrzeb Klienta.
Parafrazowanie i okazywanie zrozumienia potrzeb.
Ukryte potrzeby Klientów – jak je rozpoznawać?
Efektywne rozmowy z Klientami, którzy nie wiedzą czego chcą.
Sposób zadawania pytań w rozmowie o potrzebach:
Rodzaje pytań i techniki ich zadawania.
Wady i zalety pytań zamkniętych i otwartych.
Zmiana aktywności w rozmowie.
Okazywanie zainteresowania Klientowi.
Słuchanie a słyszenie.
Zwracanie uwagi na emocje i komunikaty niewerbalne.
Techniki Aktywnego Słuchania.
Identyfikacja potencjalnych obszarów problemowych oraz określanie ich znaczenia dla Klienta - ćwiczenia.
Określenie możliwości finansowych Klienta - ćwiczenie rozmowy.
Generowanie poczucia dysonansu pomiędzy sytuacją obecną, a pożądaną z punktu widzenia sprzedawcy - ćwiczenia.
ETAP III: Prezentacja oferty
Prezentacja krok po kroku:
Powiązanie potrzeb Klienta z językiem „korzyści”.
Dopasowanie sposobu komunikowania do języka Klienta.
Wykorzystanie silnych stron oferty w porównaniu z konkurencją.
Kolejność prezentowania poszczególnych elementów oferty.
Zapobieganie pojawianiu się oporu Klienta na poszczególnych etapach rozmowy.
Dopasowanie argumentów do stanowiska i sytuacji Klienta.
Dobór argumentów do typu Klienta - typologia stylów zachowań i osobowości wynikająca z temperamentu.
„Wciągnięcie” Klienta w interakcyjną rozmowę o ofercie.
ETAP IV: Radzenie sobie z obiekcjami Klienta
Obiekcje w rozmowie sprzedażowej:
Najczęstsze przyczyny zgłaszania obiekcji przez Klientów.
Obiekcje Klientów, jako źródło informacji w procesie sprzedaży.
Kiedy obiekcje są szansą, a kiedy zagrożeniem?
Klasyfikacja obiekcji - główne grupy.
Obiekcje rzeczywiste i pozorne; testowanie obiekcji.
Cena, jako jedna z najczęstszych obiekcji.
Klient podważa ofertę – czy jesteś na to przygotowany?
Przezwyciężanie obiekcji sceptycznego Klienta.
Asertywne techniki przełamywania obiekcji.
ETAP V: Zamknięcie sprzedaży
Co oznacza „zamykanie” sprzedaży:
Kiedy należy próbować „zamykać” sprzedaż?
Sygnały świadczące o gotowości Klienta do podjęcia decyzji o zakupie.
Schemat standardowego „zamknięcia” sprzedaży i zasady obowiązujące podczas finalizacji sprzedaży.
Techniki „zamykania” sprzedaży (od zwykłego przypomnienia po techniki manipulacji i perswazji).
Elementy zabezpieczenia sprzedaży i ćwiczenie technik zabezpieczenia sprzedaży.
SYTUACJE TRUDNE, KOMUNIKACJA, ASERTYWNOŚĆ:
Komunikowanie się w sytuacji trudnej i konfliktowej:
Znaczenie komunikowania dla rozwiązania konfliktu.
Narzędzia komunikacyjne stosowane w sytuacjach konfliktowych.
Relacje w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
Sposoby tworzenia pozytywnych relacji.
Asertywne techniki radzenia sobie w sytuacji trudnej:
Procedura czterech kroków.
Zasłona dymna.
Zacięta płyta.
Odpieranie zastrzeżeń i ataków Klientów.
Reagowanie na różne postawy Klientów (roszczeniową, poniżającą, sarkastyczną, lekceważącą, wyniosłą).
Program realizowany również w formie zamkniętej dla firm na terenie całego kraju.
Do grona zadowolonych Klientów BUSINESS STUDIO należą m.in.:
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Procter&Gamble Polska Sp. z o.o.; PKO Bank Polski S.A.; Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP; Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris; ING Bank Śląski S.A.; ArcelorMittal Poland S.A.; AXA Życie TU S.A.; Pramerica Życie TUiR S.A.; Santander Consumer Bank S.A.; Red Bull Sp. z o.o.; Nestle Polska S.A.; Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o.; Energa S.A.; Agencja Rozwoju Przemysłu; Stowarzyszenie Euro-Atlantyckie; Raiffeisen Bank Polska S.A.; Żandarmeria Wojskowa, Benefit Systems S.A.; Schrack Seconet Polska Sp. z o.o.; Crido Sp. z o.o.; Pratt & Whitney Aero Power Rzeszów S.A.; DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o; BGŻ BNP Paribas S.A.; eService Sp. z o.o.; EDF Polska S.A.; REAS Sp. z o.o. /Sp. Kom.; Emerson Process Management Sp. z o. o.; Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Informacje dodatkowe i zapisy:
Rozpoczęcie szkolenia: godz. 10:00
Zakończenie szkolenia: 17:00
Grupy do 5 osób, by zapewnić Ci maksymalny komfort rozwoju.