Profesjonalna Sekretarka / Asystentka - kurs

990,00 netto

Szkolenie ma na celu wypracowanie umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu sekretarki czy asystentki. Zdobyta wiedza pozwoli usprawnić Twoją pracę oraz pracę biura/sekretariatu. Poznasz zasady obsługi biura, tajniki profesjonalnej autoprezentacji, oddziaływania wrażeniem, kreowania swojego wizerunku, techniki asertywności, zarządzania sobą i swoim czasem, techniki efektywnej komunikacji z przełożonym i z Klientami.

Dostępne terminy

promocja
7 października 2020
990,00 680,00 netto
promocja
4 listopada 2020
990,00 890,00 netto
11 grudnia 2020
990,00 netto

OPIS

Profesjonalna Sekretarka/ Asystentka

1-dniowe, praktyczne szkolenie z Agatą Błaszkiewicz w Warszawie.

Szkolenie dostępne również w formie ON-LINE!

Jest kilka rzeczy, które łączą zawód sekretarki oraz asystentki. Przede wszystkim są to osoby charakteryzujące się wysokimi umiejętnościami organizacji pracy, a także są lojalne i dyskretne. Potrafią zarządzać biurem, radzić sobie ze stresem, działać pod presją czasu. To również osoby systematyczne, o wysokiej kulturze osobistej, wykształconymi umiejętnościami komunikacyjnymi, wykazujące się postawą asertywną oraz profesjonalną autoprezentacją. Te wszystkie umiejętności przećwiczysz podczas szkolenia Profesjonalna sekretarka/ asystentka.

Cele szkolenia:

  • Dowiesz się jak powinna wyglądać praca sekretarki/ asystentki oraz na czym polega efektywne zarządzanie biurem.
  • Poznasz tajniki zawodu, które pozwolą Ci budować Twoją karierę zawodową jeszcze skuteczniej.
  • Popracujesz na realnych przykładach trudnych sytuacji zawodowych.
  • Poznasz swoje mocne i słabe strony - w celu kreowania perfekcyjnego obrazu osoby idealnie pasującej do pełnienia funkcji sekretarki czy też asystentki.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

  • Uświadomisz sobie własne możliwości i potencjał.
  • Będziesz skuteczniej zarządzać swoim czasem.
  • Zorganizujesz funkcjonalne stanowisko pracy.
  • Stworzysz wizerunek adekwatny do zawodu sekretarki/ asystentki.
  • Wzbogacisz wiedzę z savoir-vivre w miejscu pracy.
  • Będziesz efektywniej współpracować z przełożonym i współpracownikami.

Wybrane opinie o szkoleniu, które prowadzi Agata Błaszkiewicz:

"Otrzymałam możliwość uczestniczenia w szkoleniu, które zmieniło nie tylko moje podejście do sfery zawodowej, ale przede wszystkim zmieniło moją osobowość. Zgłaszając się na szkolenie Profesjonalna Sekretarka/ Asystentka przygotowałam się na szkolenie, które miało  wpłynąć głównie na mój stosunek do wykonywanej pracy. Nie spodziewałam się jednak tego, jak oprócz zdobytej wiedzy merytorycznej, znacząco wpłynie ono na moje życie prywatne i postrzeganie samej siebie. Niezwykle profesjonalne i indywidualne podejście do mojej osoby sprawiło, iż odkryłam swoje mocne i słabe strony, a to niesamowicie zaowocowało w wykonywanej pracy. Uświadomiłam sobie, jak chcę być postrzegana przez innych oraz jakie wartości są najbardziej cenione w biznesie. Nigdy wcześniej nie doświadczyłam tak ogromnego wysiłku emocjonalnego, ale dzięki temu odkryłam w sobie wartości, o których istnieniu nie byłam skłonna nawet pomyśleć. Dziękując Pani Agacie Błaszkiewicz z BUSINESS STUDIO za wszystkie otrzymane wskazówki oraz za niezwykłe i niezapomniane szkolenie, szczerze polecam spotkanie z TYM zespołem wszystkim osobom, które nie wierzą w swoje umiejętności, a marzą o odkryciu nowego siebie."

Anna Nadolska, Asystent d.s. Sprzedaży, Tom Tom Polska Sp. z. o. o.

"Niesamowicie spędzone dwa dni szkoleniowe: „Profesjonalna sekretarka/profesjonalna asystentka”, które polecamy każdemu. To szkolenie to nie tylko uzupełnienie i doskonalenie własnych umiejętności, ale także spotkanie z profesjonalistami, których indywidualne podejście do każdego uczestnika pozwala na wypracowanie skutecznych rozwiązań i wyeliminowanie wielu problemów w środowisku pracy."

Stella Włudzik, Małgorzata Sokołowska, Infosys BPO Poland Sp. z o. o.

Agata Blaszkiewicz of BUSINESS STUDIO, is one of the most talented professional women-speakers, and it’s clear that she draws her motivation from an inner strength that money can’t buy. She is bright and very funny and her message is very compelling. She left me energized by her one –on –one session on wealth and how we all have it in abundance. Her real life examples were captivating, showing how ordinary people were out there accomplishing extraordinary things. This is a timeless message, suitable for all of us women. Agata thank you very much! Hope to see you soon for new workshops.

Monika Spruch, Owner & Manager of US Distribution, Naturalis USA

„Pani AgataBłaszkiewicz pomogła mi w wychwyceniu popełnianych przeze mnie błędów w pracy. Dzięki swojej szerokiej wiedzy z zakresu zarządzania, psychologii i produktywności, wytłumaczyła w bardzo zrozumiały sposób pewne zjawiska. Jej życzliwość ułatwiła mi również pracę na szkoleniu. Jestem pod dużym wrażeniem profesjonalizmu i samego szkolenia, z którego miałam możliwość skorzystać w ramach szkolenia BUSINESS STUDIO.”

Monika Zams – Pawłowska, Lean Workstream LeaderBureau Veritas, North European Zone


Program merytoryczny kursu "Profesjonalna Sekretarka/ Asystentka":

Motywacja do pracy na stanowisku sekretarki / asystentki:

  • Powody dla których chcesz pracować na tym stanowisku.
  • Co lubisz w tej pracy?
  • Jakie są Twoje mocne kompetencje?
  • Gdzie chcesz być za pięć lat?
  • Jak życie zawodowe może wpłynąć na Twoje życie osobiste?

Organizacja biura:

  • Opis stanowiska.
  • Wymagane kompetencje na stanowisku sekretarki oraz asystentki.

Obowiązki zawodowe:

  • Podstawy kultury osobistej.
  • Emocje a logika.
  • Budowanie siatki kontaktów.
  • Zakres obowiązków.

Ćwiczenie – rozmowa przez telefon.

Twój przełożony:

  • Fundamenty współpracy.
  • Ustalenie zakresu odpowiedzialności, kompetencji i decyzyjności.
  • Zarządzanie terminarzem szefa.
  • „Ochrona” szefa.

Efektywna współpraca z przełożonym

Wizerunek – twój perfekcyjny ubiór:

  • Jak Cię widzą tak Cię piszą.
  • Profesjonalna autoprezentacja.
  • Strój służbowy.
  • Postawa (mowa ciała), makijaż, savoir-vivre w biznesie.

Etykieta biznesu:

  • Dobre obyczaje.
  • Powitania, przedstawianie, tytułowanie.
  • Organizacja spotkań biznesowych.

Organizacja stanowiska pracy:

  • Planowanie czasu (zasada Pareto, reguły planowania).
  • Ustalanie priorytetów (metoda Eisenhowera, metoda 3 x tak).
  • Złodzieje czasu.

Komunikacja interpersonalna:

  • Podstawy efektywnej komunikacji.
  • Mowa ciała.
  • Kanał przepływu informacji.
  • Zniekształcenia oraz bariery skutecznej informacji
  • Techniki aktywnego słuchania.

Asertywność doskonała:

  • Czym jest asertywność?
  • Zachowania nieasertywne i ich następstwa.
  • Odpowiedzialność za własne zachowanie.
  • Wyznaczanie własnych granic w komunikacji z innymi.
  • Radzenie sobie z konfliktem.
  • Konstrukcja zdania asertywnego.
  • Asertywny konsument.

Profesjonalna rozmowa telefoniczna:

  • Reguły prowadzenia rozmów telefonicznych.
  • Kiedy Ty dzwonisz.
  • Kiedy do Ciebie dzwonią.
  • Budowanie profesjonalnych relacji.
  • Instrukcja obsługi - jak radzić sobie z "trudnymi" interesantami.

Ćwiczenie: symulacja rozmowy telefonicznej.

Spotkanie z klientem:

  • Przygotuj spotkanie biznesowe.
  • Organizacja pracy – zarządzanie czasem.
  • Ustalanie priorytetów.
  • Gdy działasz pod presją czasu - jak sobie pomóc?

Trudne sytuacje w sekretariacie:

  • Jak poradzić sobie z przemocą słowną.
  • Siła perswazji.

Szkolenie prowadzi:

Agata Błaszkiewicz - od 10 lat Dyrektor Zarządzający w firmie BUSINESS STUDIO GROUP. Trener rozwoju osobistego, dyplomowany coach.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na Wydziale Psychologii. Ukończyła Specjalizację w zakresie Psychologii Organizacji i Pracy, Zarządzania Zasobami Ludzkimi, a także Psychologii Sportu.

Dyplomowany coach MLC. Na Uniwersytecie Warszawskim z wynikiem bardzo dobrym ukończyła Studia Podyplomowe na kierunku „Coaching w Organizacji”. Przeprowadziła setki sesji coachingowych dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Współpracuje z przedsiębiorcami, menadżerami, ludźmi ze świata sportu, mediów, showbiznesu. Na przestrzeni ostatnich 5 lat na sali szkoleniowej przepracowała 520 dni; 4160 godzin.

Specjalizuje się w tematyce szkoleniowej dotyczącej rozwoju osobistego i doskonalenia kompetencji „miękkich”. Wspiera ludzi głównie w obszarze skuteczności osobistej, budowania relacji interpersonalnych, komunikacji międzyludzkiej, asertywności, efektywnego zarządzania sobą w czasie, automotywacji, kreowania wizerunku, a także budowania pewności siebie i poczucia własnej wartości. Przez swoich Klientów ceniona za skuteczność, nieocenione wsparcie w drodze do celu, umiejętność słuchania i bezwarunkową akceptację. Twórca i realizator projektu dla kobiet „LWICA BIZNESU”.

“Podczas szkoleń i sesji coachingowych wspieram innych ludzi w rozwijaniu kompetencji niezbędnych w pracy zawodowej, do budowania własnych biznesów oraz osiągania celów w życiu prywatnym. Zależy mi na tym, aby każdy z moich podopiecznych wykorzystywał swoje naturalne zdolności i talenty, zwiększał swoją efektywność i tym samym osiągał własne życiowe sukcesy”.

Do grona naszych zadowolonych Klientów należą m.in:

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Procter&Gamble Polska Sp. z o.o.; PKO Bank Polski S.A.; Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP; Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris; ING Bank Śląski S.A.; ArcelorMittal Poland S.A.; AXA Życie TU S.A.; Santander Consumer Bank S.A.; Red Bull Sp. z o.o.; Nestle Polska S.A.; Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o.; Energa S.A.; Benefit Systems S.A.; Schrack Seconet Polska Sp. z o.o.; Crido Sp. z o.o.; Pratt & Whitney Aero Power Rzeszów S.A.; DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o; BGŻ BNP Paribas S.A.; eService Sp. z o.o.; EDF Polska S.A.; REAS Sp. z o.o. /Sp. Kom.; Emerson Process Management Sp. z o. o.; Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.


Informacje dodatkowe i zapisy:

  • Rozpoczęcie szkolenia: godz. 10:00
  • Zakończenie szkolenia: 17:00
  • Grupy do 16 osób.
  • Jeśli chcesz odbyć szkolenie w formie indywidualnej lub zamkniętej w firmie - skontaktuj się z nami.

W cenie szkolenia otrzymujesz:

  • udział w szkoleniu;
  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat;
  • obiad;
  • catering;
  • konsultacje z trenerem po zakończeniu szkolenia (Skype, e-mail, telefon);
  • propozycja literatury.

W skład ceny NIE wchodzą:

  • nocleg, dojazd.

Miejsce szkolenia

Szkolenia stacjonarne odbywają się w Warszawie, biurowiec Central Tower, Al. Jerozolimskie 81, 7 piętro.

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz imienny certyfikat ukończenia szkolenia.


JAK ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Są 2 sposoby:

1. Wybierz dogodny dla siebie termin i dodaj szkolenie do koszyka

2. Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij i prześlij do nas na adres biuro@business-studio.pl


Czekamy na twoje zgłoszenie!

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy.



POBIERZ
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY