STORYTELLING - sztuka opowiadania historii

2190,00 zł netto

Zawsze kupujemy emocjonalnie. Nawet wtedy, gdy przyznajemy się tylko do logicznych argumentów i chłodnej kalkulacji. Dobra opowieść sprawia, że firma zyskuje w oczach klienta i zaczyna stawać się czymś więcej niż typowym przedsiębiorstwem produkującym zupełnie zwyczajne produkty. Ciekawie opowiedziana historia, czyli STORYTELLING buduje więź między klientem a marką. Zacznij tworzyć unikalne narracje, by zdobyć serca swoich klientów! Z uwagi na pandemię grupy szkoleniowe liczą do 5 osób.

Dostępne terminy

Brak wolnych terminów.

OPIS

STORYTELLING

MARKETING NARRACYJNY, SPRZEDAŻ POPRZEZ OPOWIADANIE HISTORII.

2-dniowe szkolenie otwarte w Warszawie z Arturem Sokołowskim

Szkolenie dostępne również w formie ON-LINE!

Storytelling jest w dzisiejszych czasach jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, kreujących wizerunek marki oraz budujących unikalność i rozpoznawalność spośród konkurencji. Marki, które opowiadają historię, budują emocjonalną więź z Klientem, a tym samym zapadają w jego pamięci, która przecież na co dzień przytłaczana jest innymi przekazami reklamowymi. Storytelling bardzo mocno wpływa na wiarygodność i atrakcyjność marki, o ile oczywiście słuchaczom zostanie przedstawiona naprawdę ciekawa, wiarygodna i poruszająca opowieść.

Historie te odwołują się do potrzeb i pragnień odbiorców komunikatu. Stworzenie swoistego tła, pobudzającego wyobraźnię i emocje odbiorców – to przepis na sukces. Ludzie nie zapamiętają konkretnych słów, które padły w reklamie. W ich umysłach zostanie to, co one wywołały: obrazy, tęsknoty i pragnienia. Wzbudzenie w odbiorcy emocji gwarantuje więc, że nasz przekaz zostanie zapamiętany na bardzo długo.

Ktoś, kto potrafi przemawiać zmienia rzeczywistość. Innymi słowy zyskuje na chwale. I każdy chce być w gronie kogoś takiego. Jest w jakimś sensie łowcą ludzkiego szczęścia. Ta umiejętność zjednywania sobie ludzi poprzez opowiedzenie historii jest znana światu od jego zarania. Dziś najwięksi twórcy nowoczesnego biznesu wiedzą, że bez umiejętnego przekonania niewiele się zdziała. A rozpalając ogień poprzez słowa dociera się do serc, umysłów i osiąga się skuteczność na każdym biznesowym obszarze. Każdy, kto poważnie traktuje swoją profesję i biznesowe kontakty wie, że sztuka wywierania wpływu jest najlepszym narzędziem w zdobywaniu i utrzymaniu ważnych klientów. 

Co o szkoleniach prowadzonym przez Artura Sokołowskiego mówią uczestnicy?:

„Przeprowadzone przez Artura Sokołowskiego szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników i uznane za nieszablonowe, przyczyniając się do wzrostu ich kompetencji. Profesjonalizm BUSINESS STUDIO dało się zauważyć zarówno na etapie przygotowywania projektu szkoleniowego, jak i podczas działań podejmowanych już na sali szkoleniowej. Wysoka ocena szkoleń BUSINESS STUDIO, jak i samego Pana Artura przyczyniła się do podjęcia decyzji o współpracy na przyszły rok.”

Magdalena Gawin, Kierownik Zespołu Trenerów Wewnętrznych, Raiffeisen Polbank S.A.

„W skrócie szkolenia prowadzone przez Artura można określić jako: profesjonalne, inspirujące, dynamiczne, angażujące, ciekawe, przydatne. Jedyne w swoim rodzaju. Lepszych referencji nie trzeba. Arturze dziękuję i gratuluję!”.

Adam Maciejewski, Prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie

„Udział w prowadzonym szkoleniu przez Pana Artura Sokołowskiego uznajemy za jedną z najlepszych inwestycji w rozwój kompetencji interpersonalnych. Dostęp do ekskluzywnej wiedzy, perfekcyjne przygotowanie do prowadzenia warsztatu, zestawy adekwatnych ćwiczeń, wyjątkowe predyspozycje artystyczne i intelektualne, unikalne metody inspirowania i pobudzania aktywności uczestników warsztatu. Arturze dziękuję!”

Tomasz Kuźmiński, Dyrektor Departamentu Organizacji i Zarządzania Procesami, Bank Ochrony Środowiska S.A.

"Pan Artur to doskonały trener, praktyk, który potrafi przekazywać wiedzę poprzez niezliczone i wzorowo przygotowane ćwiczenia.  Doskonale diagnozuje umiejętności i potrzeby każdego uczestnika, angażuje i zachęca do udziału w ćwiczeniach, co ma znaczenie zwłaszcza w tak osobistej tematyce jak autoprezentacja czy wystąpienia publiczne. Jego doświadczenie trenerskie i aktorskie to bardzo istotny atut wyróżniający go na tle konkurencji."

Robert Garczyński, Menadżer Jakości, ING Bank Śląski S.A.

„Nigdy wcześniej nie uczestniczyłem w tak perfekcyjnie zorganizowanym i przeprowadzonym szkoleniu ”TrainThe Trainer” zrealizowanym przez BUSINESS STUDIO. Mistrzowskie przełożenie teorii na praktykę i wszechstronny warsztat P. Artura Sokołowskiego, pozwalają sprostać oczekiwaniom najbardziej wybrednych uczestników. Niewiarygodna łatwość nawiązania kontaktu, atmosfera zaufania, dotarcie do tych nawet najbardziej skrytych w sobie. Każdy traktowany był indywidualnie, nikt nie miał prawa poczuć się pominięty. Zdecydowana większość ćwiczeń miała charakter praktyczny. Z czystym sumieniem polecam firmę Pana Artura – BUSINESS STUDIO jako godnego i rzetelnego partnera biznesowego.”

Dariusz Kułakowski, Dyrektor Generalny ds. Technologii, Giełda Papierów Wartościowych S.A.

Co konkretnie zyskasz dzięki szkoleniu "STORYTELLING"?:

  • Stworzysz dobrą historię o swojej marce lub produkcie i podbijesz serca klientów.
  • Zmotywujesz współpracowników inspirującymi historiami, które wzbudzają emocje i nie są pospolite.
  • Wzmocnisz ważną świadomość wśród słuchaczy ku realizacji konkretnych celów.
  • Podniesiesz autorytet marki osobistej jako lider.
  • Pociągniesz zespół do działań i zrealizujesz swój kierunek.
  • Osiągniesz dyscyplinę słów, które pozwolą ci zdobyć wielkie osiągnięcia.
  • Otworzysz scenariusz możliwości, realizując agendę własnych pragnień.
  • Zaczniesz odgrywać rolę prawdziwego lidera, co da ci realne wzmocnienie twojego potencjału.
  • Będziesz zdolniejszy od innych, co umożliwi ci zdobycie nowych terytoriów.
  • Wzmocnisz swoją siłę w kontaktach i przyczynisz się do wzrostu i rozwoju ludzi.
  • Zrealizujesz projekty, co pozwoli ci na osiąganie celów.
  • Będziesz potrafił prawdziwie zdyscyplinować ludzi za pomocą trafionych słów, które pobudzają ludzi do lepszej wydajności.
  • Zdobyte umiejętności posłużą ci do budowania trwałego fundamentu własnego imperium.
  • Twoja narracja stanie się unikatowa, spójna i czytelna dla wszystkich, co pozwoli zmienić rzeczywistość, której pragniesz.
  • Zyskasz przewagę nad konkurencją, a twoje wyniki spowodują, że wzniesiesz się na kolejny poziom wtajemniczenia, kompetencji i współdziałania.
  • Dowiesz się w jako sposób wykorzystać informacje (dane, fakty, diagnozy) - i ubrać je w słowa tak, by z powodzeniem móc dalej realizować najciekawsze projekty i zarażać tym innych.
  • Wzbudzisz zaufanie, które stanie się istotnym polem w wykorzystaniu własnego stanowiska i idei.
  • Będziesz czytelny w swojej strategi i uzyskasz silny mandat.
  • Podniesiesz swój prestiż i zarobisz więcej.

PROGRAM MERYTORYCZNY:

1. Początek (treść - lead). 
  • temat/treść opowiadania, która zaskakuje (od czego zacząć?)
  • analiza całościowego programu wypowiedzi (historia, która ma sens)
  • konstrukcja inspirującej opowieści
  • metody uwiarygadniające fabułę wypowiedzi
  • elementy podnoszące sens opowieści (składnia, tok, fraza)
  • techniki opowiadania historii (co ubarwia, a co psuje każdą historię?)
  • dane, fakty (sens i bezsens stosowania - kiedy, gdzie, do kogo i jak?) 
2. Budowa scenariusza wypowiedzi. 
  • analiza budowania fabuły - kanwa wypowiedzi, historii, które przykuwają uwagę
  • jak buduje się fabułę
  • metody wywoływania, wzbudzania i kierowania emocjami w trakcie wypowiedzi
  • gesty jako wzmocnienie fabuły  
  • analiza, rodzaje i siła gestów w wypowiedzi
  • środki wyrazu, które przyczyniają się do lepszego efektu wypowiedzi
3. Twoja scena - twoje audytorium.
  • twoja wizytówka - ty jako wartość - ty jako marka
  • elementy autoprezentacji, jako narzędzie wpływu
  • budowanie marki - ty jako autorytet
  • transfer emocjonalny - ty jako wpływ umysłów
  • współpraca z publicznością (zdobywanie publiczności - kiedy i jak?)
  • analiza audytorium (twój sukces lub porażka)
  • postawa (twój klucz w opowieści)
  • ty, jako osobowość w opowiadanej historii
4. Jak mówić, żeby nas słuchano.
  • techniki mówienia (czas, tempo, natężenie, wymowa, siła, ekspresja)
  • techniki słowa, które wzbudzają ciekawość słuchacza
  • środki wyrazu, które wywołują zainteresowanie
  • metody wywołujące tajemnice, ciekawość, strach i działanie
  • narzędzia wytwarzające nastroje i elementy, które je podtrzymują
  • apele, jako metoda constans
  • jak pokonać tremę i przekuć ją w wygraną
  • twój styl, niezwykłość, charakterystyczność (metody indywidualnego sukcesu)
5. Krzywa słów i emocji w wypowiedzi (budowa i zastosowanie).
  • struktura (co działa, a co nie?)
  • jak stworzyć obraz w historii i grać obrazem, który ma sens
  • wizualizacja w opowieści (co rozumie i co chce twój widz?)
  • ty jako mistrz na scenie - sterowanie emocjami, które tworzą obrazy
  • techniki storytellingowe, które tworzą obraz i pozostają w pamięci
  • wirusy w opowieści (unikanie zagrożeń)
  • prawidłowe zastosowanie pauz, które budują napięcie w opowieści 
  • tworzenie legendy, która ma wartość i ważność 
  • eksplozja finiszu, za którym idą tłumy
6. Psychologiczne aspekty, które stoją za dobrym efektem opowieści
  • klucze do fascynacji, za którymi podążają ludzie
  • relacje społeczne budujące zaufanie
  • klimat, która spaja lub rozprasza
  • wiarygodność zbudowana na wartościach
  • autentyczność i kontrola zasad
  • szacunek jako narzędzie wpływu i symbolika jednostki
  • misja, wizja i cel - twój bestseller wyrazu
7. Mowa ciała.
  • analiza środków niewerbalnych, które służą mówcy
  • symbole w przemówieniu, które uwiarygadniają przekaz
  • jak grać detalami i je rozgrywać, by nie powstał dysonans
8. Muzyka i światło w opowieści.
  • kiedy andante, adagio, allegro, mezzoforte
  • muzyka a obraz (zastosowanie - kiedy tragedia, a kiedy sukces?)
  • światło, jako wpływ w twojej historii
  • rodzaje świateł (kolory - analiza wyboru)
  • jak grać światłem (wykorzystanie światła)
  • twój flash - gloria, czy porażka? - (zastosowanie

Kim jest Artur Sokołowski i dlaczego możesz mu zaufać?

Artur Sokołowski - Trener biznesu, mentor, autor, mówca.

Charyzmatyczny, pełen energii mówca biznesowy, przeszkolił blisko 160 000 osób. Właściciel firmy szkoleniowej BUSINESS STUDIO GROUP, którą ze spektakularnym sukcesem prowadzi od 12 lat. Przez swoich klientów nazywany Inspiratorem Zmian. Od 20 lat doradca i mentor wspierający liderów w Polsce i Europie w kompetencjach komunikacyjnych, zarządczych, przywódczych oraz w zakresie prezentacji i wystąpień publicznych.

Każdego roku realizuje blisko 180 dni szkoleniowych, a na sali treningowej przepracował ponad 30 000 godzin zegarowych. Ceniony za ogromną wiedzę, niespotykaną osobowość prawdziwego lidera, energetyczny styl prowadzenia szkoleń, warsztatów, wykładów, pobudzając i zapalając do działania każdego – bez wyjątku.

Absolwent krakowskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej na Wydziale Aktorskim. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej.

Trener z zakresu sztuki wystąpień publicznych, autoprezentacji, komunikacji, przywództwa, mowy ciała, technik sprzedaży, technik wywierania wpływu, perswazji i obrony przed manipulacją, inteligencji emocjonalnej, szkoleń w zakresie Personal Branding, a także budowania i zarządzania zespołami.

Artur Sokołowski jest również zawodowym lektorem. Przeczytał kilkaset reklam i filmów fabularnych. Współpracuje z mediami udzielając swojego głosu. Twórca i realizator projektu dla Kobiet pt. „LWICA BIZNESU”, którego ideą jest wspieranie rozwoju zawodowego kobiet. Szkolenia i eventy z jego udziałem to niezwykłe show, ogromna dawka wiedzy, umiejętności i motywacji oraz uczta intelektualna w jednym.

Do grona Jego Klientów należą m.in.: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Procter&Gamble Polska Sp. z o.o.; PKO Bank Polski S.A.; Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP; Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris; ING Bank Śląski S.A.; ArcelorMittal Poland S.A.; AXA Życie TU S.A.; Santander Consumer Bank S.A.; Red Bull Sp. z o.o.; Nestle Polska S.A.; Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o.; Energa S.A.; Pramerica TUiR S.A.; Stowarzyszenie Euro-Atlantyckie; ; DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o; BGŻ BNP Paribas S.A.; eService Sp. z o.o.; Bank Gospodarstwa Krajowego; Benefit Systems S.A.; Pratt & Whitney Aero Power Rzeszów S.A.; Raiffeisen Bank Polska S.A.; Żandarmeria Wojskowa; Ministerstwo Finansów, Agencja Rozwoju Przemysłu, Dark Horizon Pictures - Hollywood.


Informacje dodatkowe:

  • Rozpoczęcie szkolenia: godz. 10:00
  • Zakończenie szkolenia: 17:00
  • Maksymalna liczba uczestników – 12 osób 
  • Jeśli chcesz odbyć szkolenie w formie indywidualnej lub zamkniętej w firmie - skontaktuj się z nami.

W cenie szkolenia otrzymujesz:

  • udział w szkoleniu;
  • materiały szkoleniowe;
  • catering;
  • 2 - daniowy obiad;
  • certyfikat;
  • bezpłatne konsultacje z trenerem po zakończeniu szkolenia (Skype, e-mail, telefon);
  • propozycje literatury dotyczącej tematu.

W skład ceny NIE wchodzą:

  • nocleg, dojazd

Miejsce szkolenia:

Szkolenie odbędzie w Warszawie, biurowiec Central Tower, Al. Jerozolimskie 81, 7 piętro.

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz imienny certyfikat ukończenia szkolenia.


JAK ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Są 2 sposoby:

1. Wybierz dogodny dla siebie termin i dodaj szkolenie do koszyka

2. Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij i prześlij do nas na adres biuro@business-studio.pl


Czekamy na twoje zgłoszenie!

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy.



POBIERZ
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY