Trening Asertywności w Pracy i Biznesie - Warszawa

1790,00 netto

Podczas szkolenia "Trening Asertywności" dowiesz się, jak we właściwy sposób wyrażać swoje zdanie i budować zdrowe relacje oparte na prawdzie i zaufaniu. Nauczysz się reagować na krytykę i zarzuty, wyciągając z nich najlepsze dla siebie wnioski. Przećwiczysz wyznaczanie granic swojego terytorium psychologicznego. Raz na zawsze dowiesz się, że asertywność to nie tylko ogólnie przyjęta sztuka odmawiania. W jej skład wchodzi szereg innych umiejętności. W naszym szkoleniu otwartym z asertywności w Warszawie wzięło udział już 3500 osób. Szkolenie realizowane również w formie zamkniętej dla firm na terenie całej Polski. Z uwagi na pandemię grupy szkoleniowe liczą do 5 osób.

Dostępne terminy

Brak wolnych terminów.

OPIS

Trening Asertywności

Pewnie wyrażaj swoje zdanie. Wyznaczaj granice. Buduj zdrowe relacje. Obroń się przed manipulacją.

Szkolenie dostępne również w formie ON-LINE.

Masz czasami wrażenie, że ludzie nie traktują Cię tak, jakbyś tego chciał i nie szanują Twoich decyzji? W towarzystwie nie wyrażasz swojego zdania, bo wiesz, że i tak nikt nie weźmie go pod uwagę? Osoby z Twojego otoczenia mają przekonanie, że mogą powiedzieć Ci wszystko, co tylko ślina im na język przyniesie, bo przecież „Ty się nie sprzeciwisz”? Masz dosyć sytuacji, w których inni wchodzą z butami w Twoje życie i mówią Ci co masz robić?
Czy i jak reagujesz, gdy w restauracji kelner nie podchodzi do Ciebie przez dwadzieścia minut? Czy i w jaki sposób reagujesz, gdy ktoś poniża Cię publicznie? Jak komunikujesz innym swoje uczucia, kiedy jesteś sfrustrowany? Co robisz, gdy szef nadmiernie angażuje Cię w dodatkową pracę po godzinach? A może zarządzasz zespołem, dla którego nie jesteś autorytetem i który nie wykonuje Twoich poleceń?
Pora to zmienić! Podczas szkolenia poznasz odpowiedzi na te oraz inne pytania, a także dowiesz się, jak we właściwy sposób wyrażać swoje zdanie i budować zdrowe relacje oparte na prawdzie i zaufaniu, a także nauczysz się przyjmować krytykę, wyciągając z niej najlepsze dla siebie wnioski. Raz na zawsze dowiesz się, że asertywność to nie tylko ogólnie przyjęta sztuka odmawiania.

Czego konkretnie dowiesz się na szkoleniu z asertywności?:

  • Jak skutecznie wyrażać swoje zdanie, oczekiwania i polecenia.
  • Poznasz swoje mocne i słabe strony w byciu asertywnym.
  • Jak świadomie i asertywnie kształtować relacje w pracy i w domu.
  • W jaki sposób budować swoją siłę mentalną i stanowczość.
  • Jak swobodnie stosować techniki asertywne w praktyce.
  • Poznasz korzyści, jakie płyną z posiadania postawy asertywnej.
  • Dowiesz się, ile tracisz, nie będąc osobą asertywną.
  • Zwiększysz skuteczność w wyrażaniu siebie i obronie swoich granic.

Korzyści z treningu zachowań asertywnych:

  • Zaczniesz budować relacje z innymi oparte na szczerości, prawdzie i zaufaniu.
  • Nauczysz się szczerze i bez ranienia innych wyrażać swoje uczucia, emocje i potrzeby.
  • Nauczysz się przyjmować krytykę, wyciągając z niej najlepsze dla siebie wnioski.
  • Będziesz potrafił prosić innych o pomoc.
  • Zrozumiesz, że masz prawo do bycia sobą, bez strachu o ocenę i opinię innych ludzi.
  • Poznasz model wyznaczania granic, których inni nie powinni przekraczać.
  • Zaczniesz żyć tak jak Ty tego pragniesz, a nie tak jak pragną tego inni.

Program merytoryczny szkolenia "Trening Asertywności":

Czym jest asertywność?:
  • Rozróżnianie typów zachowań ludzkich (asertywność, agresja, uległość).
  • Co to znaczy być asertywnym.
  • Dlaczego warto być asertywnym?
  • W jakich sytuacjach szczególnie zadbać o asertywne zachowanie.
  • Autodiagnoza własnych silnych i słabych obszarów.
Poczucie własnej wartości:
  • Prywatne terytorium psychologiczne.
  • Konsekwencje przekraczania granic psychologicznych.
  • Obniżacze wartości we własnych oczach.
  • Asertywność fizyczna.
Komunikacja asertywna:
  • Komunikaty asertywne typu "Ja", jako podstawa dialogu, bez ranienia innych ludzi.
  • Komunikaty nieasertywne "Ty", jako generatory konfliktów.
  • Jak zbudować zdanie asertywne - etapy.
  • Komunikacja asertywna, agresywna, uległa - ćwiczenia praktyczne.
  • Zdania antyasertywne - szukanie proasertywnych odpowiedników.
  • Asertywna mowa ciała.
Docenianie:
  • Wyrażanie uznania.
  • Dawanie i przyjmowanie pochwał.
  • Formułowanie pochwał.
Konstruktywna krytyka:
  • Udzielanie negatywnych informacji zwrotnych.
  • Różnica między krytykowaniem, a konstruktywną krytyką.
  • Przyjmowanie negatywnych informacji zwrotnych.
  • Reagowanie w sytuacji niezrozumiałej lub niesprawiedliwej krytyki ze strony klienta, małżonka, współpracownika, przełożonego.
  • Krytyka aluzyjna.
Techniki asertywne - ćwiczenia praktyczne:
  • Zdarta płyta.
  • Z treści na proces.
  • Chwila na oddech.
  • Odkładanie na później.
  • Demaskowanie aluzji.
  • Konkretyzowanie.
Wyrażanie swojego zdania, poglądów:
  • Asertywna wymiana poglądów.
  • Wyrażanie swoich przekonań i opinii - porównanie z postawą agresywną i uległą.
  • Bariery przed wyrażeniem własnego zdania.
Egzekwowanie:
  • Egzekwowanie, gdy nie mam władzy formalnej.
  • Sposoby przekraczania wewnętrznych przeszkód.
Odmawianie:
  • Umiejętność powiedzenia NIE. Konstrukcja zdań odmownych.
  • Ćwiczenie stanowczości .
  • Granice odmawiania.
Zachowania asertywne z trudnymi partnerami:
  • Reagowanie na postawę partnera: roszczeniową, poniżającą, lekceważącą, wyniosłą.
Gniew:
  • Techniki radzenia sobie z gniewem.
  • Sposoby wyrażania gniewu.
  • Asertywne reagowanie w sytuacji ataków i manipulacji.

Wybrani Klienci BUSINESS STUDIO: 

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Procter&Gamble Polska Sp. z o.o.; PKO Bank Polski S.A.; Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP; Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris; ING Bank Śląski S.A.; ArcelorMittal Poland S.A.; AXA Życie TU S.A.; Red Bull Sp. z o.o.; Nestle Polska S.A.; Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o.; Energa S.A.; Santander Consumer Bank S.A.; Benefit Systems S.A.; Schrack Seconet Polska Sp. z o.o.; Crido Sp. z o.o.; Pratt & Whitney Aero Power Rzeszów S.A.; DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o; BGŻ BNP Paribas S.A.; eService Sp. z o.o.; EDF Polska S.A.; REAS Sp. z o.o. /Sp. Kom.; Emerson Process Management Sp. z o. o.; Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.



Informacje dodatkowe:

  • Rozpoczęcie szkolenia: godz. 10:00
  • Zakończenie szkolenia: 17:00
  • Jeśli chcesz odbyć szkolenie w formie indywidualnej lub zamkniętej w firmie - skontaktuj się z nami.

W cenie szkolenia otrzymujesz:

  • udział w 2-dniowym szkoleniu;
  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat;
  • konsultacje z trenerem po zakończeniu szkolenia (Skype, e-mail, telefon);
  • atrakcyjną cenę sesji coachingowych;
  • propozycje literatury związanej z tematem asertywności.
  • 2-daniowy obiad;
  • catering/ przerwy kawowe.

W skład ceny NIE wchodzą:

  • nocleg, dojazd uczestnika

Miejsce szkolenia:

Szkolenia stacjonarne odbywają się w Warszawie, Central Tower, Al. Jerozolimskie 81.

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz imienny certyfikat ukończenia szkolenia.


JAK ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Są 2 sposoby:

1. Wybierz dogodny dla siebie termin i dodaj szkolenie do koszyka

2. Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij i prześlij do nas na adres biuro@business-studio.pl


Czekamy na twoje zgłoszenie!

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy.



POBIERZ
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY