Trening Asertywności w Pracy i Biznesie - Warszawa
budowanie pewności siebie szkolenie, jak być bardziej pewnym siebie szkolenie, kobieta asertywna szkolenie, kobieta pewna siebie szkolenie, pewność siebie szkolenie, szkolenia dla kobiet, szkolenie dla kobiet, szkolenie z budowania pewności siebie Warszawa, szkolenie z pewności siebie, warsztaty dla kobiet, zbuduj wewnętrzną siłę szkolenie, jak wzmocnić poczucie własnej wartości, budowanie własnej wartości, warsztaty z budowania własnej wartości, silna kobieta, warsztaty z siły kobiecości, siła kobiecości kurs, co to jest life coaching, life coaching w Warszawie, sesje coachingowe w Warszawie, leadership coaching, coaching życiowy, skills coaching, mentoring Warszawa, sesja mentorska w Warszawie, spotkanie z mentorem, mentoring polska, coach
Trening Asertywności w Pracy i Biznesie - Warszawa
1790,00 netto
Podczas szkolenia "Trening Asertywności" dowiesz się, jak we właściwy sposób wyrażać swoje zdanie i budować zdrowe relacje oparte na prawdzie i zaufaniu. Nauczysz się reagować na krytykę i zarzuty, wyciągając z nich najlepsze dla siebie wnioski. Przećwiczysz wyznaczanie granic swojego terytorium psychologicznego. Raz na zawsze dowiesz się, że asertywność to nie tylko ogólnie przyjęta sztuka odmawiania. W jej skład wchodzi szereg innych umiejętności. W naszym szkoleniu otwartym z asertywności w Warszawie wzięło udział już 3500 osób. Szkolenie realizowane również w formie zamkniętej dla firm na terenie całej Polski. Z uwagi na pandemię grupy szkoleniowe liczą do 5 osób.
Pewnie wyrażaj swoje zdanie. Wyznaczaj granice. Buduj zdrowe relacje. Obroń się przed manipulacją.
Szkolenie dostępne również w formie ON-LINE.
Masz czasami wrażenie, że ludzie nie traktują Cię tak, jakbyś tego chciał i nie szanują Twoich decyzji? W towarzystwie nie wyrażasz swojego zdania, bo wiesz, że i tak nikt nie weźmie go pod uwagę? Osoby z Twojego otoczenia mają przekonanie, że mogą powiedzieć Ci wszystko, co tylko ślina im na język przyniesie, bo przecież „Ty się nie sprzeciwisz”? Masz dosyć sytuacji, w których inni wchodzą z butami w Twoje życie i mówią Ci co masz robić?
Czy i jak reagujesz, gdy w restauracji kelner nie podchodzi do Ciebie przez dwadzieścia minut? Czy i w jaki sposób reagujesz, gdy ktoś poniża Cię publicznie? Jak komunikujesz innym swoje uczucia, kiedy jesteś sfrustrowany? Co robisz, gdy szef nadmiernie angażuje Cię w dodatkową pracę po godzinach? A może zarządzasz zespołem, dla którego nie jesteś autorytetem i który nie wykonuje Twoich poleceń?
Pora to zmienić! Podczas szkolenia poznasz odpowiedzi na te oraz inne pytania, a także dowiesz się, jak we właściwy sposób wyrażać swoje zdanie i budować zdrowe relacje oparte na prawdzie i zaufaniu, a także nauczysz się przyjmować krytykę, wyciągając z niej najlepsze dla siebie wnioski. Raz na zawsze dowiesz się, że asertywność to nie tylko ogólnie przyjęta sztuka odmawiania.
Czego konkretnie dowiesz się na szkoleniu z asertywności?:
Jak skutecznie wyrażać swoje zdanie, oczekiwania i polecenia.
Poznasz swoje mocne i słabe strony w byciu asertywnym.
Jak świadomie i asertywnie kształtować relacje w pracy i w domu.
W jaki sposób budować swoją siłę mentalną i stanowczość.
Jak swobodnie stosować techniki asertywne w praktyce.
Poznasz korzyści, jakie płyną z posiadania postawy asertywnej.
Dowiesz się, ile tracisz, nie będąc osobą asertywną.
Zwiększysz skuteczność w wyrażaniu siebie i obronie swoich granic.
Korzyści z treningu zachowań asertywnych:
Zaczniesz budować relacje z innymi oparte na szczerości, prawdzie i zaufaniu.
Nauczysz się szczerze i bez ranienia innych wyrażać swoje uczucia, emocje i potrzeby.
Nauczysz się przyjmować krytykę, wyciągając z niej najlepsze dla siebie wnioski.
Będziesz potrafił prosić innych o pomoc.
Zrozumiesz, że masz prawo do bycia sobą, bez strachu o ocenę i opinię innych ludzi.
Poznasz model wyznaczania granic, których inni nie powinni przekraczać.
Zaczniesz żyć tak jak Ty tego pragniesz, a nie tak jak pragną tego inni.
Program merytoryczny szkolenia "Trening Asertywności":
Różnica między krytykowaniem, a konstruktywną krytyką.
Przyjmowanie negatywnych informacji zwrotnych.
Reagowanie w sytuacji niezrozumiałej lub niesprawiedliwej krytyki ze strony klienta, małżonka, współpracownika, przełożonego.
Krytyka aluzyjna.
Techniki asertywne - ćwiczenia praktyczne:
Zdarta płyta.
Z treści na proces.
Chwila na oddech.
Odkładanie na później.
Demaskowanie aluzji.
Konkretyzowanie.
Wyrażanie swojego zdania, poglądów:
Asertywna wymiana poglądów.
Wyrażanie swoich przekonań i opinii - porównanie z postawą agresywną i uległą.
Bariery przed wyrażeniem własnego zdania.
Egzekwowanie:
Egzekwowanie, gdy nie mam władzy formalnej.
Sposoby przekraczania wewnętrznych przeszkód.
Odmawianie:
Umiejętność powiedzenia NIE. Konstrukcja zdań odmownych.
Ćwiczenie stanowczości .
Granice odmawiania.
Zachowania asertywne z trudnymi partnerami:
Reagowanie na postawę partnera: roszczeniową, poniżającą, lekceważącą, wyniosłą.
Gniew:
Techniki radzenia sobie z gniewem.
Sposoby wyrażania gniewu.
Asertywne reagowanie w sytuacji ataków i manipulacji.
Wybrani Klienci BUSINESS STUDIO:
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Procter&Gamble Polska Sp. z o.o.; PKO Bank Polski S.A.; Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP; Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris; ING Bank Śląski S.A.; ArcelorMittal Poland S.A.; AXA Życie TU S.A.; Red Bull Sp. z o.o.; Nestle Polska S.A.; Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o.; Energa S.A.; Santander Consumer Bank S.A.; Benefit Systems S.A.; Schrack Seconet Polska Sp. z o.o.; Crido Sp. z o.o.; Pratt & Whitney Aero Power Rzeszów S.A.; DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o; BGŻ BNP Paribas S.A.; eService Sp. z o.o.; EDF Polska S.A.; REAS Sp. z o.o. /Sp. Kom.; Emerson Process Management Sp. z o. o.; Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.